edit: ted me jeste tak napadlo ze to vlastne potrebuju vedet tyto udaje s prevodovkou...
diiiky

to jsem pouzil,snad i driv nez sem se registroval,ale tim si nejsem jiste,no kazdopadne mi to nic ohledne meho dotazu nenaslo...kenivruh píše:No vidis, prave preto ze si tu "poprve" tak by si mal mat aspon trochu snahu popozerat forum a pouzit take ze "hledat" alebo "search"
diky moc,v tomto foru se moc zatim nevyznam a proste pres hledaní mi to nejak neslo,tak sorry...blázen píše:písty přes 500hp (mobne je propálil až u 650hp)
klika 500hp (mobne na ní jestí dodnes se 705 whp)
ojnice 400hp (na SXOC se jim ohýbali po tomto výkonu)
blok - nezjištěno
spojka tak 300hp a už se hodně rychle opotřebí a umře
seriové turbo snese 1,2-3 bar a dlouho taky nevydrží (cca 230hp)
unese to mnoho a pokud přemýšlíš o velkým výkonu je třeba kovaných internals
kovaný motor stojí tak kilo.. turbo pro takový motor tak 40 - 50 .
vše bez práce..
pokud si nováček,tak si dle mě ty náklady ani neumíš představit..a ano vše tu najdeš.. mě to trvalo asi 3minuty
abych nezapoměl pro nováčka - jiní určitě pochopí ,že výdrž dílu se bude odvíjet od ladění a naladění..spálit písty jde i na seriovým motoru,taktéž ohnout ojnice a zničit blok i kliku