pred vikendom som auto konecne dal na znacky a dostal sa k vymene vyfuku.
takze na aute je zatial:
IC zo saabu
vyfuk od nizzma 63mm cely otvoreny, lambda
seriovy outlet, lebo ten co prisiel je na SR a nesadol zatial
boost na 0,9bar MBC bidrin
chip od raddyho
otvorene sanie
walbro
alternativne FPR
Hi-Throttle pulley
mne to vynechava zhruba okolo 3500 az 4000, jemne sklbne a ide dalej
co to moze byt pani???
diiik za radu
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
no dolezite je ake tam mas teraz sviecky. jedine, ktore by som ocakaval v tvojom motore su BCPR7ES s odtrhom 0.8mm, ak sa bavime o tlaku 1bar serioveho turba alebo T28 turba.
ak sa v tvojom pripade jedna o problem so svieckami, tak nejde o to, zeby zle palili, ale o to, ze dochadza k "sfuknutiu" iskry ked sa zvysi hustota zmesi. trpia tym hlavne rozne iridiove sviecky ako aj vseobecne vsetky sviecky ak je odtrh seriovy, cize 1.1mm.
ale samozrejme, problem moze byt aj inde...kazdopadne, ak mas ine sviecky s odtrhom 1.1mm, zacni tu.
Toto skubnuti se mi objevilo po instalaci GT2860RS. Na druhou stranu pri ladeni s raddym jsem to nepozoroval. Tak ze by chybka v mape (prilis velky skok mezi dvema polickama mapy?)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart