No to je fuk, každopádně v servisu ji vytáhli, ale i s půlkou závitu, takže se muselo vrtat a vložkovat

Mechanik mě upozorňoval, že to pak chvíli pojede na 3 válce, a taky že jo. Ale nebyl mi schopný říct proč. Nevíte proč to tak je?
zkus nejdriv vymenit svickuPeca píše:Jeste jsem tam znovu volal a bylo mi receno ze neni mozne, aby to pres tu vlozku unikalo. Nejake dalsi napady? Zkusim kazdopadne zmerit komprese...
Svicka je fungl nova samozrejme935Baby píše:zkus nejdriv vymenit svickuPeca píše:Jeste jsem tam znovu volal a bylo mi receno ze neni mozne, aby to pres tu vlozku unikalo. Nejake dalsi napady? Zkusim kazdopadne zmerit komprese...
ještě teoreticky pokud jsi měl motor v chodu bez té jedné svíčky tak mohla odejít cívka, slyšel jsem že jim nedělá dobře když jsou pod proudem a nemají se kam vybít...prostě když jsou v chodu bez svíčky. Např. proto je v servisním manuálu psáno že při měření komprese se má odpojít power transistor. Ale stačí jednoduše vypojit CAS a vypneš jak zapalování tak vstřiky že ani nemusíš uvolnovat tlak paliva ale je pak nutné vyrestovat chybový kod z ECU.Peca píše:Svicka je fungl nova samozrejme935Baby píše:zkus nejdriv vymenit svickuPeca píše:Jeste jsem tam znovu volal a bylo mi receno ze neni mozne, aby to pres tu vlozku unikalo. Nejake dalsi napady? Zkusim kazdopadne zmerit komprese...
Tolik špatných zpráv by se snad na jeden řádek ani nemělo vejítKentoya píše:po žních k turkovi, přesněji po renocaru bych šel do druhé hlavy, ale chvilku nebudu mít čas, a budu rušit k 1.7 dílnu a musím nejdříve dořešit technické věci okolo dílny