Zdar kluci,mám pár otázek,pořídil sem pár věcí,budík tlak turba, MBC a podtlakové hadice.Je dobře že budík ukazuje -0,5?nevim si rady se zapojením MBC,našel sem tu obrázek od kenivruha,ale vůbec nevím jak na to.Potřeboval bych to vysvětlit nějak prakticky... Mám docela zmatek s podtlakovejma hadicema a mám jich tam docela málo.3 hadičky mi vedou do něčeho pod tu jednotku zapal. tranzistorů a pak vede jedna ze zadu eccs tam mám T-čko a do BOWu.Má to tak byt?A koupil sem podtlak. hadici 6,3 mm.Bude to něčemu vadit,když to vyměním??Díky za odpověď.
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Jo a ještě,jak se dostat z motorového prostoru dovnitř??Našel sem tu,že by tam měli být 2 prázdný průchodky,ale nic sem nenašel.Vím jen o té co vede mezi blatníkem a dveřmi.Můžete prosím poradit??
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
MBC zapojis lahko. Ak mas seriove turbo tak ti ide kratka cierna hadicka z turba do aktuatora WG. Tu rozrezes na pol (alebo si das dve nove hadicky) jednu hadicku zapojis na turbo a spodok MBC, druhu hadicku zapojis na bok MBC a aktuator turba.
Do kabiny viem o jednom vstupe ktory je na spolujazdcovje strane. Je tam gumena zaslepka, cca pod ABS modulom.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
JJ,na volnoběh - 0,5.Já mám MBC se 3 vývody.2 naproti sobě a ten 3 dolu je když to reguluju.Musim ten třetí vývod zaslepit???Tu takou pokroucenou hadici,rozříznu a napojím MBC...
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Ked dobre pozeram a je tam aj vstup odspodu (na obrakzu to nieje vidno), tak je to asi MBC na dve turba. Cize ten jeden bocny zaslepit. Skus ho uplne povolit a prefuknut odspodu, mal by ti vychadzat vzduch z tych bocnych konektorov (to len pre kontrolu ci je to klasicky MBC ).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Když už se to tu rozebírá, chtěl bych se tu zeptat na zapojení EBC abych nezakládal téma.
Kam co a jak zapíchnout?
Dost mě mate ta elektrika. Jsem prostě antitalent..4,5m kabelů je na mně moc
Je to starej Apexi AVC-R
Díky
EDIT: Jo a je to na s14 SRko