Tak jsem dnes nahodil novou baterii 60Ah, má startovací proud cca 570A

Na té staré mi naměřil startovací proud pouhých 180A

a to byla 44Ah a mela by mít cca 330A takže byla solidně oddělaná.
Těd s novou baterkou se už budíky neresetují

Natáhl jsem 12V spínaných zapalovací zapalovací skříknou z pojistkové skřínky ci je vlevo u nohou řidiče - pojistka uplně dole vpravo pro Světla zpátečky.
Takže malá rekapitulace od kuď na S13 nátáhnout napájení pro budíky, to co vypisuji bych řekl že jsou relativně nejsnáze dosažitelné kabely:
12V spínaných zapalovací skřínkou a za startu motoru nevypínaných
- pojistková skřín, pojistka vpravo dole pro světla zpátečky (zapojování pouze pro silné povahy, válet se s hlavou mezi pedály je fakt vopruz
)
- nebo případně kabel přímo ze zapalovací skřínky ale to není úplně ideální kvůli tomu že na tento okruh je "velká" pojistka a tudíž nevyhovující jištění. Když už tak bych to natahl přes 10A (nebo 6A) pojistku
12V konstatně napájených
- pojistková skříňka, vpravo 3. od shora - pojistka pro Světlo interiéru
- nebo červený kabel s černým proužkem ze svazku pro autorádio, ty kabely jsou tam 2
12V spínaných zapalovací skřínkou a při startu motoru vypínaných
- napájení zapalovače a spousta kabelů v pojistkové skřínce
12V spínaných při zapnutých světlech
- osvětlení popelníku
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche