Benzinová hadička u pal. pumpy

Odpovědět
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Benzinová hadička u pal. pumpy

Příspěvek od jetoboy »

Potřeboval bych poradit.Byl sem projet dvoukilo,a říkal sem si jak je to možný že to takhle žere. :roll: Tak kouknu k palivový pumpě,protože sem jí měnil a jak ty hadičky sou starý,jedna je spuchřelá,tak tam začal chcát benzin.Je to ta pravá hadička.Na co tam sou vubec 2?Dala by se vyměnit?Kudy se na ní dostanu?Musim to vyměnit po celé délce auta?Díky za všechny rady a odpovědi.... :|
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Benzinová hadička u pal. pumpy

Příspěvek od OndraS13 »

No dvě hadičky benzínový ti vedou z důvodu že jedna větev je dodávací a druhá je vratná větev !
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Benzinová hadička u pal. pumpy

Příspěvek od kenivruh »

Najlepsie by bolo vymenit komplet hadice palivove. Napr. SI 100. http://hansaflex.sk/media_katalogy/k1_hadice_cz.pdf
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Benzinová hadička u pal. pumpy

Příspěvek od jetoboy »

ok,to sem tak nějak tušil,že ta druhá je vratná.Ale nevim jak se tam vubec dostat a kudy to vede.Jde to pod autem do nějaké kovové trubky?že bych vyměnil tu část od palivové pumpy.Ještě sem na to pořádně nekoukal,musim vlést pod auto.Je tam někde nějakej průchod k tá pumpě od podvozku??
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Benzinová hadička u pal. pumpy

Příspěvek od OndraS13 »

Hele to netušim ale co si vzpomínám , tak jsem koukal v manuálu a bylo tam podrobně popsaný kudy vede hadička k odstřikovači zadního okna -> takže předpokládám že se setjnou podrobnodstí by měla bejt vykreslená trasa kudy vedou palivový větve !
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Benzinová hadička u pal. pumpy

Příspěvek od Mirek »

dela se to pekne na hovno..ty hadicky maji cca 30cm, zacinaji nekde nad zadni napravnici nasazeny na trubicky co vedou pod autem. Sundani je pohoda, je lepsi nechat auto chvilku stat, aby nebyla natlakovana palivova soustava. Nasazovani je porod, doporucuji konce na ktery to budes nasazovat namazat olejem, natahnout hadice a zapaskovat. Nejlip se mi to delalo tak, ze jsem ze spod strcil ruce mezi napravnici a nadrz, nasadil hadice na trubicky a pak je co to slo natlacil na nadrz. Pak uz je lepsi to dodelat z kufru, natahnout ty hadice az uplne na sve misto.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Benzinová hadička u pal. pumpy

Příspěvek od jetoboy »

Díky Mirku,tak nějak sem tady to potřeboval vědět.Myslel sem že sou delší,včera sem na to jen tak zběžně koukl...30cm to docela jde.Asi to bude porod,ale auto si to žádá,ty starý už sou pěkně na hovno,co vám budu říkat.... :evil: Díky
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Benzinová hadička u pal. pumpy

Příspěvek od Mirek »

mozna maji 40, ja ted fakt nevim..kup 2 metry hadice a vymen zrovna i ty u motoru. takova hadice stoji par kc a mas klid
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Benzinová hadička u pal. pumpy

Příspěvek od blázen »

měnit to je opravdu zážitek .. a zkontroluj si přijednom i trubky
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
speedy_s
user
Příspěvky: 336
Registrován: 01.08.2006, 12:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Benzinová hadička u pal. pumpy

Příspěvek od speedy_s »

taky jsem měnil na mazdě u nádrže a hrozná věc, bez zvednutí zadku jsem se k nim nedostal, ale když už jsem měnil tak jsem dal oplétaný pro jistotku 8) na celý auto
Never lose respect of what you’re doing behind the wheel.
Mazda RX-7 FC3S neverending story
Toyota Celica GT-four WRC edition
Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Benzinová hadička u pal. pumpy

Příspěvek od Jimmbo »

tak ked mam ted zadni napravu dole tak je asi vymenim ked sa budu zdat moc stare... radeji.. sem nevedel ze to je taky problem tam vymenit..
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: Benzinová hadička u pal. pumpy

Příspěvek od Iwan »

ja sem menil hadicu u FPR to bol super zazitok :twisted:
ked som zistil ze sem tam dal hadicu na vodu :blackeye:
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Benzinová hadička u pal. pumpy

Příspěvek od jetoboy »

Koupim 2m,to už mě nezabije,ty u motoru mám měněný.Ty vzadu musim taky vyměnit,už se na to fakt těším.... :D Super,ale díky za rady.
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Benzinová hadička u pal. pumpy

Příspěvek od jetoboy »

Tak sem vyměnil hadičku,sraní to bylo,hlavně to sundat.Byl sem natěšenej ja k malí dítě že to bude ok,že už se bude zas jezdit a vono hovno pane... :evil: otočil sem klíčkem ,jdu se podívat dozadu a jak sou tam ty 2 trubičky do držáku pal. pumpy,tak z té přívodní tryskali 2 proudy benzínu.Je to KO.Tak že fajn... :( Komu se válí komplet držák doma,at mi napiše prosim sz.Díky moc
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Odpovědět