Potřeboval bych poradit.Byl sem projet dvoukilo,a říkal sem si jak je to možný že to takhle žere. Tak kouknu k palivový pumpě,protože sem jí měnil a jak ty hadičky sou starý,jedna je spuchřelá,tak tam začal chcát benzin.Je to ta pravá hadička.Na co tam sou vubec 2?Dala by se vyměnit?Kudy se na ní dostanu?Musim to vyměnit po celé délce auta?Díky za všechny rady a odpovědi....
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
ok,to sem tak nějak tušil,že ta druhá je vratná.Ale nevim jak se tam vubec dostat a kudy to vede.Jde to pod autem do nějaké kovové trubky?že bych vyměnil tu část od palivové pumpy.Ještě sem na to pořádně nekoukal,musim vlést pod auto.Je tam někde nějakej průchod k tá pumpě od podvozku??
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Hele to netušim ale co si vzpomínám , tak jsem koukal v manuálu a bylo tam podrobně popsaný kudy vede hadička k odstřikovači zadního okna -> takže předpokládám že se setjnou podrobnodstí by měla bejt vykreslená trasa kudy vedou palivový větve !
dela se to pekne na hovno..ty hadicky maji cca 30cm, zacinaji nekde nad zadni napravnici nasazeny na trubicky co vedou pod autem. Sundani je pohoda, je lepsi nechat auto chvilku stat, aby nebyla natlakovana palivova soustava. Nasazovani je porod, doporucuji konce na ktery to budes nasazovat namazat olejem, natahnout hadice a zapaskovat. Nejlip se mi to delalo tak, ze jsem ze spod strcil ruce mezi napravnici a nadrz, nasadil hadice na trubicky a pak je co to slo natlacil na nadrz. Pak uz je lepsi to dodelat z kufru, natahnout ty hadice az uplne na sve misto.
Díky Mirku,tak nějak sem tady to potřeboval vědět.Myslel sem že sou delší,včera sem na to jen tak zběžně koukl...30cm to docela jde.Asi to bude porod,ale auto si to žádá,ty starý už sou pěkně na hovno,co vám budu říkat.... Díky
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
taky jsem měnil na mazdě u nádrže a hrozná věc, bez zvednutí zadku jsem se k nim nedostal, ale když už jsem měnil tak jsem dal oplétaný pro jistotku na celý auto
Never lose respect of what you’re doing behind the wheel.
Mazda RX-7 FC3S neverending story
Toyota Celica GT-four WRC edition
Tak sem vyměnil hadičku,sraní to bylo,hlavně to sundat.Byl sem natěšenej ja k malí dítě že to bude ok,že už se bude zas jezdit a vono hovno pane... otočil sem klíčkem ,jdu se podívat dozadu a jak sou tam ty 2 trubičky do držáku pal. pumpy,tak z té přívodní tryskali 2 proudy benzínu.Je to KO.Tak že fajn... Komu se válí komplet držák doma,at mi napiše prosim sz.Díky moc
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94