
Jaký na to máte názor?
http://www.driftworks.com/forum/technic ... ngine.html
3) Vezmu motor s 150tis km najeto. Dám odpovídající palivovou soustavu, komplet udělanou hlavu s odpovídajícími vačkami, větší turbo, velký IC, dostatečné chlazení vody i oleje a plně programovatelno ujednotku. Větší turbo a IC způsobí větší účinnost při větší průtoku vzduchu potřebného pro dosažení výkonu a také se tím podstatně sníží teplota nasávaného vzduchu do motoru a tudíž následně i teplota hoření. Naladí se naprosto korektní poměry paliva a vzduchu, předstih s rezervou od detonací a také tak aby to nemělo overboost jak kráva, plynulý rozumný náběh krouťáku a nevidím důvod proč by to nemělo vydržet.evo400 píše:Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru??? ..... a proč ne?
Otázkou je jen jak se toho dosáhne a jak to dopadne.
1) Vezmu motor s 150tis km najeto, sériové vstřiky, malé turbo, restriktivní výfuk, malý IC. Narvu tam tlak jako kráva, předstih na mezi detonace a budu to točit jako kretén. Co se stane? Protože nebudou stíhat vstřiky, bude chudá směs, takže to pojede jako svině, ale velká teplota už nasávaného vzduchu do motoru a dále hoření bude vést k tendenci detonací a začínající detonace ještě zvíší výkon díky větší rychlosti rozpínání při detonačním hoření směsi. No a výsledek ? Prohořelé písty, připeklé kroužky, fouklé těsnění, podhořené ventily, vyklepané ložisky na ojnici či klice a nebo v lepším případě ohlé či přetrhlé ojnice.
2) Vezmu motor s 30ti najeto či čerstvě nově sesazený. Dám odpovídající palivovou soustavu, komplet udělanou hlavu s odpovídajícími vačkami, větší turbo, velký IC, dostatečné chlazení vody i oleje a plně programovatelno ujednotku. Větší turbo a IC způsobí větší účinnost při větší průtoku vzduchu potřebného pro dosažení výkonu a také se tím podstatně sníží teplota nasávaného vzduchu do motoru a tudíž následně i teplota hoření. Naladí se naprosto korektní poměry paliva a vzduchu, předstih s rezervou od detonací a také tak aby to nemělo overboost jak kráva, plynulý rozumný náběh krouťáku a nevidím důvod proč by to nemělo vydržet.
Všechno je jen o přístupu, znalostech a pečlivosti. Nejsou v tom žádná kouzla ani náhody.
Když už kopíruješ mé know-how ............. tak tahle varianta neklapne, protože ten motor je rád, že žije tak jak je.Mirek píše:tahle varianta ti tam schazi
To nemusíš, raději se zaměř na ten tvůj driftkár........ a proč to nebyl rovnou RB26, náklady na motor skoro stejné a na zástavbu totálně jedno.Mirek píše:netusil sem ze to prekopirovani bude takovy problem...omlouvam se....