neo-- píše:mlatí to jakoby ze strany za spolujezdcem uplne je to cejtit pod zadni sedačkou ...vetšinou, (ne pokaždy) když prudce seslapnu plyn nebo když zařadím a nejvic když hrabu treba na dvojku a ono to už nemuze a zacne to skakat tak to sou rany jak když naraži uplne neco do kastle .....ale kdybych s tim jezdil hodne hodne opatrne a snazil se aby to nic neudelalo tak to mlatit nebude ale jinak to sou perdy že to uplne cejtim na podvozku a když sem to mnel zvedly v servisu jen tak narychlo na 5minut tak rikaly že sou v prdely silendbloky ale ze zas ne tolik aby to takle moc mlatilo , a když sem to kupoval tak mi typek tvrdil ze je jeden silentblok upadlej, ale zadnej upadlej neni tak nevim co se tim snazil zamaskovat asi neco horsiho
Mi mame ten isty problem na 180SX sr20.Malo to strasny zvuk ten rachot.Ako kladivami a pritom auto odstreluje zadok do lava pri ubrati plynu vo vyssej rychlosti a chova sa cudne na ceste.Tazko sa s nim driftuje , vyzaduje si neustale na aute pracovat pri prejazde zakruty.Nieje pri yom pozitok/ prisli sme na chybu , zla zbiehavost , nastavena na circut racing/
1, vybrali sme poloosi / len lavu odkial ide rachot /a skontrolovali CV joint je OK.
2, vybrali sme diff / povodne mal byt Nismo 2 way ale kurvy japonske ho zavarili .Este som nepocul japoonsky zavareny diff , ale musel to byt nejaky Australan aleboUS ,europan /Japonci nevaria diff .Dali sme druhy diff VLSD , zasimovali sme ho , takze sa chova ako mechanicky diff len je za par $ .
3,Vymenili sme coilovers za inu znacku kompletne cely zadok.
stale sme to neodstranili aj ked je to lepsie.Mam obavu ze to bude v zadnom cradle / H neviem ako sa to povie slovensky.Mi tam pouzivame hlinikover podlozky tzv, hard cradle bushes , to moze byt problem nakolko su 2 druhy jedne sa pouzivaju aj zo silentblokmi stale osadenymi v cradle / tie mame mi- jednoducha instalacia / druhy typ treba vylisovat cradle bushes .
Ale sme postavili auto na kozy , zaistili poriadne predok , nastartovali hodili rychlost a simulovali sme jazdu na ceste.Vyzera mi to na zadne / centralne lozisko ulozenia kardanu.Vyskusame druhy kardan a uvidime.Mozme naynstalovat jednodielny kardan ale na denne jazdenie je nievelmi vhodny nakolko sa namaha ulozenie v prevodovke a diferaku .
Skontroluj kardan ci ti tam nechybaju vyvazovacie zavazia .
Skus si pozicat od niekoho 100 % dobry kardan a nahod ho ci Ti to bude robit alebo ci sa to zlepsi.Je 20 minut job.