Ahoj.
Mám dotaz ohledně zapojení budíku na tlak oleje.
Budu pravděpodobně kupovat VDO protože je cenově dostupné a kvalita je taky dobrá.
Ale teď k věci.
Má s13 nějaké čidlo tlaku oleje? Jestli jo, tak mi jde o to jak ho na něj dobře připojit aby správně ukazoval?
A náhodou i nějaký čidlo tlaku turba nemá asi co?
Budu i kupovat budík teploty oleje. Taky VDO. Ale to už mně ten necelej litr za ''teploměr'' neposere.
Předem díky
Zapojení budíku
Zapojení budíku
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: Zapojení budíku
Ke každemu budiku musi byt special čidlo si myslim ja aby to ukazovalo dobre a tlak turba se napoji akord na podtlak tam je tlakovy čidlo v budiku.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení budíku
S13 pokud vim nema sve cidlo na tlak oleje ani boost. Vetsina budiku na tlak oleje ma svoje cidlo, takze pocitej s nakupem mezikusu pod filtr, kam muzes zrovna umistit i teplotu oleje.
Co se tyce tlaku vzduchu, pravdepodobne povedes hadicku pres T kus az k budiku, takze zadne seriove cidlo nepotrebujes. Co se seriovych cidel tyka, nepatri mezi ty nejpresnejsi (nevim jestli vsechna), treba teplota vody se casto nahrazuje aftermarket budikem, protoze seriovy budik je nepresny a slouzi jen pro infomativni ucely k tomu aby ridic vedel jestli je to dobry nebo jestli je v pr*eli a musi zastavit
Co se tyce tlaku vzduchu, pravdepodobne povedes hadicku pres T kus az k budiku, takze zadne seriove cidlo nepotrebujes. Co se seriovych cidel tyka, nepatri mezi ty nejpresnejsi (nevim jestli vsechna), treba teplota vody se casto nahrazuje aftermarket budikem, protoze seriovy budik je nepresny a slouzi jen pro infomativni ucely k tomu aby ridic vedel jestli je to dobry nebo jestli je v pr*eli a musi zastavit
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení budíku
Na tlak a teplotu oleja medzikus pod filter. Boost do Tcka na hadicku zo sania do FPR.
Pozor na VDO. Pokial viem tak pouzivaju zavit na cidlach metricky, vacsina medzikusov pod filter ma zavity palcove.
Pozor na VDO. Pokial viem tak pouzivaju zavit na cidlach metricky, vacsina medzikusov pod filter ma zavity palcove.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Zapojení budíku
Díky hoši.
Ještě si to s těma vDO rozmyslím protože mám možnost koupit pár greddy budíků.
A ještě;
Kde se dá koupit ten mezikus pod filtr?
Jo a kdyby ty greddy byly electrical type, tak jsou zapojit jak? Oni podle fotek tak nevypadaj. Ale lepší je se zeptat
Ještě si to s těma vDO rozmyslím protože mám možnost koupit pár greddy budíků.
A ještě;
Kde se dá koupit ten mezikus pod filtr?
Jo a kdyby ty greddy byly electrical type, tak jsou zapojit jak? Oni podle fotek tak nevypadaj. Ale lepší je se zeptat
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
- wibra
- user
- Příspěvky: 313
- Registrován: 23.07.2007, 21:40
- Bydliště: Rad bych vedel
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení budíku
autodoplnky.cz
Re: Zapojení budíku
uplne stejne je zapojis jak obycejny jenom je budes mnet elektronicky
Re: Zapojení budíku
to vrtas: ja mam taky elektronicky a sou zapojeny tak jak je napsano a jak piše pablo
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ