vejfuk-nápad
vejfuk-nápad
pic lidi,napadla mě taková vec -vyvést vejfuk na obě strany..ale co s tim očkem na tažný lano?je asi blbý to uříznout,co? a nebo vejfuky vyvést na bok do prahů k zadním kolům(určo víte,jak to myslim
napište co si o tom mylíte..THX
napište co si o tom mylíte..THX
Re: vejfuk-nápad
zase nectes forum dej si hledat bylo to tu uz reseno
Re: vejfuk-nápad
cim kradsi vejfuck tym lepsi.....
vejfuck robis podla auta a uprav ne podla toho jak to bude INN
vejfuck robis podla auta a uprav ne podla toho jak to bude INN
Re: vejfuk-nápad
jestli mi to napíšeš na nějakej muj dotaz eště jednou,tak mě asi naučíš používat tlačítko "hledat"
Re: vejfuk-nápad
takže kdybych ho vyvedl z těch prahů třeba hned u předních kol,tak je to lepší jak kdybych ho vyvedl až vzadu?
Re: vejfuk-nápad
myslim ze pri tom prispevku co by sis mnel najit sou i obrazky na to
Re: vejfuk-nápad
myslim ze sa ti presune krutak do vysich tocek.....Fogi píše:takže kdybych ho vyvedl z těch prahů třeba hned u předních kol,tak je to lepší jak kdybych ho vyvedl až vzadu?
ale na seriovem aute to asi nema zmysel robit....
Re: vejfuk-nápad
takže kdybych to chtěl udělat tak řikáš,že až po nějakejch těch úpravách,jo?ok
Re: vejfuk-nápad
okok,už jdu hledat,tsak mi drž palcepablo píše:myslim ze pri tom prispevku co by sis mnel najit sou i obrazky na to
Re: vejfuk-nápad
vidis jak ses sikovnej jinak napomuzu mnel by to byt prispevek od mirka on to tak tusim chcel delat
Re: vejfuk-nápad
mno..něco sem našel,ale stejně tam nepadlo ani slovo o tý blbosti na tažný lano a o vejfukách na boku sem nenašel nic to buď neumim hledat nebo to tam neni
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: vejfuk-nápad
oko uriznu, misto toho tam navarim kulatinu s vnitrnim zavitem na sroubovaci tazne oko. To s tou delkou tady ber s rezervou. Ten vyfuk se da udelat tak, ze bude cca stejne dlouhy jako ten klasicky...jen to od napravnice nepujde jednou 76mm trubkou, ale dvema mensima. Musis mit material na odstineni tepla od nadrze, ja koupil specialni folie od Thermo TEC.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: vejfuk-nápad
takže to zespoda bude asi něco jako to má 350Z?trubka a z toho 2 odbočky,je to tak?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: vejfuk-nápad
ne...to by byla restrikce...za napravnici bude svedena 3" roura co nevic na stred a z ni pak dve slabsi ke koncovkam ve tvaru pismene V (spodni cip pismene si predstav jako misto za diferakem). Pro koncovy tlumic tam pri tomto reseni neni misto. Ja budu mit malej tlumic na downpipe + klapku od apexi + rezonator Moroso. Zbytek trubky zakoncene dvojici dualnich koncovek.
Edit: Vzhledem ke snizeni auta a mistem pod nadrzi budou muset byt ty slabsi vetve ovalne, tam je nutne spocitat prurez trubek, aby se z nich nestala restrikce.
Edit: Vzhledem ke snizeni auta a mistem pod nadrzi budou muset byt ty slabsi vetve ovalne, tam je nutne spocitat prurez trubek, aby se z nich nestala restrikce.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde