jj to je úlet, tohle uz sleduji delsi dobu. Dokonce má i podvozek včetně podlahy z dvoukila. Jen tu podlahu o kousek zkratil
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
MYSAK píše:
btw jakej vyznam ma ze takhle obrousil kliku? jen redukce vahy nebo neco vic?
snadneji se pak prorezava zkrz olej a olejovou mlhu ve vane. Takzvany "knife edge design" ale ma to smysl spis jen u vysokootackovych motorů bych řekl...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Mustang GT píše:tak ale nenarusa to statiku a celkovu vyvazenost? to uz kvoli par stovkam gramu bych sa na to vysral, to aby som siel bez mikiny v kaare radsej
myslim ze ked ju dal zbrusit tak si tu kluku dal aj vyvazit... minimalne!
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P P: MNOHO DIELOV Z S13...
ono to neni take jednoduche ako si to predstavujes ked odlahcis nieco co ovplyvnuje krutiaci moment ..cize aj zrychlenie auta stacia ti aj gramy lebo do tejto skupiny patria len piesty ojnice klukovka a zotrvacnik....tam toho moc netreba...a ty myslis vahu ako taku celkovu to znamena ze uz je to prehnane prevodmi v prevodovke a diferenciali takze tam hybes celym autom co predstavuje trochu inu vahu. naco by sa potom vyrabali odlahcene zotrvacniky ktore ti zlepsia zrychlenie ked su lahsie len o nejake to max. kilo
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
J3tb0Y píše:ono to neni take jednoduche ako si to predstavujes ked odlahcis nieco co ovplyvnuje krutiaci moment ..cize aj zrychlenie auta stacia ti aj gramy lebo do tejto skupiny patria len piesty ojnice klukovka a zotrvacnik....tam toho moc netreba...a ty myslis vahu ako taku celkovu to znamena ze uz je to prehnane prevodmi v prevodovke a diferenciali takze tam hybes celym autom co predstavuje trochu inu vahu. naco by sa potom vyrabali odlahcene zotrvacniky ktore ti zlepsia zrychlenie ked su lahsie len o nejake to max. kilo
omg, ja som debil, mna nenapadlo ze vlastne to odlahcuje klukovy hriadel ako samotny, cize sa to bude lahsie tocit... mna trklo len to ze ako celkovu vahu auta, a to je dost zanedbatelne, sry, nedoplo mi
konkretne v pripade ca18det taketo brusenie kluky nema v podstate ziadny vyznam, pretoze kluka sa hladiny oleja nedotkne. tento sposob brusenia kluky pochadza z motorov kde sa kluka dotyka oleja a znizuje sa jej odpor.