Kovane piesty, ojnice

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
n1zmo
user
Příspěvky: 169
Registrován: 21.04.2008, 14:28
Bydliště: Povazska Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Kovane piesty, ojnice

Příspěvek od n1zmo »

Chcem sa spytat od akeho vyrobcu podla Vas kupovat kovane piesty a ojnice na SR20DET. Tomei, HKS, CP atd.. Ktore by bolo podla Vas idealne? Alebo lepsie povedane pomer cena kvalita? Ak ma nahodou niekto nejake skusenost..nevahajte :mrgreen: diik
Naposledy upravil(a) n1zmo dne 06.10.2008, 05:47, celkem upraveno 1 x.
GT2871R, Fuel pump 255l/h, Apexi power intake, Horsham Stage 3a, vstreky NISMO 555cc, 3" exhaust, Apex FMIC, Apex type 2 nerezove zvody, 60mm klapka z SR20DE, Odlahcene remenice, pancierove hadicky, Turbo outlet Apex, Nissan Datascan 1.52, oil catch tank, Z32 brzdy
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Kovane piesty, ojnice

Příspěvek od Kentoya »

nebudu komentovat, hlasuji CP
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovane piesty, ojnice

Příspěvek od kenivruh »

Hlasujem najlacnejsie. Eagle + wiseco.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovane piesty, ojnice

Příspěvek od blázen »

na drag foru proběhla nějaká debata, podle mě je úplně jedno jaké koupíš.. hádam,že na výkony přes 500hp nemyslíš,takže kup ty které se ti líbí nejvíc.. třeba ty wiseca se konkretně vyznačují nepřesností ve velikostech jednotlivých pístů i vah.. ale je to fuk,jde o kulové, obyčejné písty sou ještě horší..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Kovane piesty, ojnice

Příspěvek od buky300zx »

blázen píše:na drag foru proběhla nějaká debata, podle mě je úplně jedno jaké koupíš.. hádam,že na výkony přes 500hp nemyslíš,takže kup ty které se ti líbí nejvíc.. třeba ty wiseca se konkretně vyznačují nepřesností ve velikostech jednotlivých pístů i vah.. ale je to fuk,jde o kulové, obyčejné písty sou ještě horší..
No ja mam na vg30et wiseca a absolutna spokojnost.Tlacim 2 bary a drzia.Nepresnost vo vahach?Ja som ich mal vyvazene na 0.2g.Ojnice mam kovane Hckove od Scatu.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovane piesty, ojnice

Příspěvek od blázen »

samozřejmě ne každá sada musí vykazovat nepřesnost.. ale taky nechci vidět nepřesnosti obyčejných pístů za pár tisíc kč.. podle mě píst vydrží hodně i seriový,pokud je dobrá AFR.. horší to bude s oky ojnic
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
n1zmo
user
Příspěvky: 169
Registrován: 21.04.2008, 14:28
Bydliště: Povazska Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovane piesty, ojnice

Příspěvek od n1zmo »

diky moc za rady budem na ne mysliet
GT2871R, Fuel pump 255l/h, Apexi power intake, Horsham Stage 3a, vstreky NISMO 555cc, 3" exhaust, Apex FMIC, Apex type 2 nerezove zvody, 60mm klapka z SR20DE, Odlahcene remenice, pancierove hadicky, Turbo outlet Apex, Nissan Datascan 1.52, oil catch tank, Z32 brzdy
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Kovane piesty, ojnice

Příspěvek od vmille »

Seriove pisty (Sanico) co jsem koupil za par tisic (9000) korun mely rozdil 0,4 g (rozdil nejtezsiho a nejlehciho) coz jsem vykompenzoval prohozenim ojnic a jednotlive sady se od sebe lisili v setinach gramu.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kovane piesty, ojnice

Příspěvek od kenivruh »

Dam to sem, keby to niekoho zaujimalo.

http://www.hotrod.com/techarticles/engi ... index.html
Obrázek

Jedine co sa oplati (relativne kedze to vykon az tak nezvysi) je thermal barrier co je nanesenie vrstvy na vrch piestu, spodok ventilov a hlavy. Vsetky ostatne sajrajty akurat znizuju vykon :)
Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět