
jak to ze mne to tam pujde NA, KDYZ TAM MAM TAKY KOMPRESOR
aaaaaa ja uz fakt nevim

Ak som spravne pochopil, tak to co pise Mirek je to svojim sposobom to co napisal teraz Playude. A tym ze to iste mnostvo pretecdeneho vzduchu prejde za rovnaky cas, ani o cL viac, ale vo vyssej kompresii, takze aj podla mna v stlacenom vzduchu, (rovnakeho objemu) je viac kysliku, ako v nestlacenom. Ale teraz ked tak este rozmyslam, (co e umna inac nebezpecne) tak ked prejde za TEN ISTY CAS TEN ISTY vzduch, ale na strane, kade vychadza stlaceny, prejde RYCHLEJSIE, takze zaroven aj VIAC. Fakt neviem ako vysvetlit toto fungovanie.playdude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
Mirek píše:bingooo...a kdyz je vetsi rychlost tak za stejny cas se tam toho dostane kolik? VIIIIIIIIIIIIIIIIICplaydude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
NA vzduch tecie ryclejsie ako vzduch, ktory sa vytlaca tym ze je niekde natlaceny???mrkevvzime píše:Mirek píše:bingooo...a kdyz je vetsi rychlost tak za stejny cas se tam toho dostane kolik? VIIIIIIIIIIIIIIIIICplaydude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
NEEEEEE vetsi rychlost myslel pred KOMPRESOREM
ty voe...ty mas pred kompresorem stlaceny vzduch? jak jsi to dokazalmrkevvzime píše:kurva MIIIIIIROOOOOOO![]()
jak to ze mne to tam pujde NA, KDYZ TAM MAM TAKY KOMPRESOR
aaaaaa ja uz fakt nevim
cele je to o rychlosti prudenia.. preco by ti malo klapkou pred kompresorom pretiec inaksie mnozsto vzduchu ako klapkou za kompresorom? raddy ma pravdu, len pri svojom vysvetlovani zabudol pouzit velicinu CAS a ta je tu dost dolezita si myslim..Mirek píše: Nesouhlas...kdyz klapku otevres v prvnim pripade...pres klapku bude vzduch nasavany v nestlacene podobe...takze motor nasaje treba 20L nestlaceneho vzduchu
V druhem pripadeje pred klapkou vzduch stlaceny...takze motor sice na litry nasaje stejne mnozstvi vzduchu jako v prvnim pripade, ale diky stlaceni bude obsahovat vice kysliku. Pro motor to neni zadny problem...toto mnozstvi bylo zvazeno v AFM, ale pro davkovani je to problem, protoze jsi chtel pridat treba min a dostalo se ti tam vice kysliku jako v prvnim pripade...
Lidi netvrdim ze se nepletu...ale zatim mi nikdo nenapsal zadnej argument kterej by nesel necim polozit....nejsem natvrdlej...kdyz mi date rozumnej argument, ustoupim..uznam chybu omluvim se....ale nebudu to delat jen kvuli tomu ze to raddy rika opak...pokud se pletu jen do me (pokud mozno slusne
toto sa da vysvetlit ak, ze je to presne naopak. . dnu rychlejsie a von pomalsie..driftak píše:Ak som spravne pochopil, tak to co pise Mirek je to svojim sposobom to co napisal teraz Playude. A tym ze to iste mnostvo pretecdeneho vzduchu prejde za rovnaky cas, ani o cL viac, ale vo vyssej kompresii, takze aj podla mna v stlacenom vzduchu, (rovnakeho objemu) je viac kysliku, ako v nestlacenom. Ale teraz ked tak este rozmyslam, (co e umna inac nebezpecne) tak ked prejde za TEN ISTY CAS TEN ISTY vzduch, ale na strane, kade vychadza stlaceny, prejde RYCHLEJSIE, takze zaroven aj VIAC. Fakt neviem ako vysvetlit toto fungovanie.playdude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...Akorat odmerat to, a dat dokazy.
super...prvni rozumny argument co tady ctu...ted moje otazka...co ovlivnuje rychlost toho proudeni kdyz vzduch je nasavan i tlacen stejnym zarizenim. Ty jsi teda taky zastance toho ze to stejne auto bude reagovat na plyn stejne s klapkou pred i se stejnou klapkou za kompresorem?playdude píše:cele je to o rychlosti prudenia.. preco by ti malo klapkou pred kompresorom pretiec inaksie mnozsto vzduchu ako klapkou za kompresorom? raddy ma pravdu, len pri svojom vysvetlovani zabudol pouzit velicinu CAS a ta je tu dost dolezita si myslim..Mirek píše: Nesouhlas...kdyz klapku otevres v prvnim pripade...pres klapku bude vzduch nasavany v nestlacene podobe...takze motor nasaje treba 20L nestlaceneho vzduchu
V druhem pripadeje pred klapkou vzduch stlaceny...takze motor sice na litry nasaje stejne mnozstvi vzduchu jako v prvnim pripade, ale diky stlaceni bude obsahovat vice kysliku. Pro motor to neni zadny problem...toto mnozstvi bylo zvazeno v AFM, ale pro davkovani je to problem, protoze jsi chtel pridat treba min a dostalo se ti tam vice kysliku jako v prvnim pripade...
Lidi netvrdim ze se nepletu...ale zatim mi nikdo nenapsal zadnej argument kterej by nesel necim polozit....nejsem natvrdlej...kdyz mi date rozumnej argument, ustoupim..uznam chybu omluvim se....ale nebudu to delat jen kvuli tomu ze to raddy rika opak...pokud se pletu jen do me (pokud mozno slusne
zhodli ste sa, ze kompresor vzduch nevyraba, t.j. to co do neho vojde z neho aj vyjde akurat s inym tlakom.. pre teba mirku: 6L vdzuchu dnu a 1L (o vacsej koncentracii) von.. ale tieto mnozstva dnu a von prejdu za ten isty cas.. proste ten vzduch dnu a von prudi rozdielnymi rychlostami a preto nezalezi (logicky) na tom kde ta klapka je.. pred kompresorom je sice vzduch redsi, ale prudi rychlejsie a za kompresorom je hustejsi, ale prudi pomalsie..
jo, suhlasim s raddym .. a trosku vulgarnejsie ti to vysvetlil mrkevvzime ci ako sa piseMirek píše:super...prvni rozumny argument co tady ctu...ted moje otazka...co ovlivnuje rychlost toho proudeni kdyz vzduch je nasavan i tlacen stejnym zarizenim. Ty jsi teda taky zastance toho ze to stejne auto bude reagovat na plyn stejne s klapkou pred i se stejnou klapkou za kompresorem?playdude píše:cele je to o rychlosti prudenia.. preco by ti malo klapkou pred kompresorom pretiec inaksie mnozsto vzduchu ako klapkou za kompresorom? raddy ma pravdu, len pri svojom vysvetlovani zabudol pouzit velicinu CAS a ta je tu dost dolezita si myslim..Mirek píše: Nesouhlas...kdyz klapku otevres v prvnim pripade...pres klapku bude vzduch nasavany v nestlacene podobe...takze motor nasaje treba 20L nestlaceneho vzduchu
V druhem pripadeje pred klapkou vzduch stlaceny...takze motor sice na litry nasaje stejne mnozstvi vzduchu jako v prvnim pripade, ale diky stlaceni bude obsahovat vice kysliku. Pro motor to neni zadny problem...toto mnozstvi bylo zvazeno v AFM, ale pro davkovani je to problem, protoze jsi chtel pridat treba min a dostalo se ti tam vice kysliku jako v prvnim pripade...
Lidi netvrdim ze se nepletu...ale zatim mi nikdo nenapsal zadnej argument kterej by nesel necim polozit....nejsem natvrdlej...kdyz mi date rozumnej argument, ustoupim..uznam chybu omluvim se....ale nebudu to delat jen kvuli tomu ze to raddy rika opak...pokud se pletu jen do me (pokud mozno slusne
zhodli ste sa, ze kompresor vzduch nevyraba, t.j. to co do neho vojde z neho aj vyjde akurat s inym tlakom.. pre teba mirku: 6L vdzuchu dnu a 1L (o vacsej koncentracii) von.. ale tieto mnozstva dnu a von prejdu za ten isty cas.. proste ten vzduch dnu a von prudi rozdielnymi rychlostami a preto nezalezi (logicky) na tom kde ta klapka je.. pred kompresorom je sice vzduch redsi, ale prudi rychlejsie a za kompresorom je hustejsi, ale prudi pomalsie..
kua ty porad beres "otevres" ja se bavim o reakci na plyn....to znamena na pridavani atd...kdyz das plnej kotel tak to je uplne neco jineho.mrkevvzime píše:ten kompresor ho prece SAJE a STLACUJE a kdyz nasaje 50l vzduchu z toho sudu a bude tlacit 10baru tak ho narve do 0.5l plechovky a nezalezi jestli ta posrana klapka bude centimetr pred nebo centimetr za kompresorem proste kdyz ji otevres tak ten zkurvenej kompresor tech 50l vycucne z toho sudu a nasere je do ty podelany plechovky a bude mu to trvat stejne dlouho at je ta klapka kde chce