
nech kazdy pouzije vlastny rozum, ja som sa uz pobavil dost...Mirek, urcite nic v zlom, len som sa snazil vyjasnit moj nazor.
aloha pani, jdu chlastat

to neni pravda...stlaceneho vzduchu se tam vejde vice nez vzduchu s atmosferickym tlakem...proto se PREPLNUJI motory..mrkevvzime píše:ale to ja chapu![]()
jen sem napsal, ze motor nasaje stejne vzduch pri danych otackach at je klapka kde chce
to bylo na mirka
nevim..cekal sem od tebe vic..proc nereagujes na ty tlakove lahve...dle tvoji teorie totiz vydzis dychat stejnou dobu z natlakovane i nenatlakovane lahve....raddy píše:no ja kazdopadne koncim, myslim ze Idaho sa na nasom vysokoodbornom fore dozvedel ovela viac ako dufal![]()
nech kazdy pouzije vlastny rozum, ja som sa uz pobavil dost...Mirek, urcite nic v zlom, len som sa snazil vyjasnit moj nazor.
aloha pani, jdu chlastat
ale jo porad..ja netvdim ze turbo vyrabi vzduch..jasne ze ho nasaje...ale pokud pridzi 10s plny plny s klapkou pred kde je NA vzduch, bude ve valcich mene kysliku nez kdyz podrzi 10s plny plyn s klapkou za kde bude tlak treba 0.8Bar. o tom mluvim celou dobu...mrkevvzime píše:nojo jenze tech 6l ti musi projit i pred turbem aby ho tam to turbo natlacilo
a moment musim si to po tobe jeste 1 precist
to je protipriklad? Ano jak pises..oba motory nasaji X litru vzduchu behem tech 10s ktere je potreba, jeden ale stlacenych X litru kde je vice kysliku nez v atmosferickymmrkevvzime píše:kua jak na to![]()
tvuj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ty mas klapku za kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze vlastne tam neni
muj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ja mam klapku pred kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze tam vlastne neni
jaky je v tom rozdil??? zadny
ne ty nedavas pozor...kdyz kdyz das klapku pred kompresor..prochazi vzduch s NA tlakem.... kdezto me za kompresorem prochazi vzduch stlaceny..... (kdyz kompresor stlaci vzduch na 2 dvojnasobek...v jednom litru stlaceneho vzduchu bude kyslik ze 2 litru vzduchu nestlaceneho) Kdyz otevres klapku stejne na stejnou dobu....projde tam stejne mnozstvi na litry....nikoliv na obsah kyslikumrkevvzime píše:![]()
![]()
![]()
![]()
jako sorry, ale asi nedavas pozor
OBA motory maji kompresor takze oba motory za tech 10s spotrebuji stejne kysliku
kdyz ta tvoje klapka bude hned za kompresorem a ta moje hned pred kompresorem, tak je to nazornejsi si to predstavit, jaky v tom vidis rozdil?
Souhlas..to pisu od zacatku ze kdyz vzduch stlacim..tak ve 1L stlaceneho vzduchu je ho vic nez v 1l nesltlaceneho....cti pozornejimrkevvzime píše:uz nemuzu, nevim jak to vysvetlit kua![]()
v 50 litrech vzduchu je furt stejne O2 at uz se ti vejde do plechovky od piva tedy 0,5l nebo do 50l sudu... ten vzduch bude stejne vazit, ale bude v mensim baleni.
kdyz tu plechovku otevres vyfuci ti 50l stejnyho vzduchu jako je v tom sudu to se shodneme ze jo![]()
Nesouhlas...kdyz klapku otevres v prvnim pripade...pres klapku bude vzduch nasavany v nestlacene podobe...takze motor nasaje treba 20L nestlaceneho vzduchumrkevvzime píše:mno a mozna ted![]()
kdyz budes mit motor=>klapku=>kompresor=>afm=>filtr
ja budu mit motor=>kompresor=>klapku=>afm=>filtr
oba dame plnej kotel na 10s, 3 2 1 start tak KURVA uzfiltrem protece u obou motoru stejne vzduchu a dostane se do motoru pod stejnym tlakem a tudiz bude mit stejny obsah O2
![]()
bingooo...a kdyz je vetsi rychlost tak za stejny cas se tam toho dostane kolik? VIIIIIIIIIIIIIIIIICplaydude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...