Co si o tom myslíte?Mám doma brzdy ze Subaru Impreza WRX.Rok 2002.Vypadaj skoro stejně jako ze Z32 a hlavně jsou to 4 pístky.Nešly by tam nějak nabastlit?
obrázek:
WRX brzdy:
http://img233.imageshack.us/img233/6866/img1377nk9.jpg
Z32 brzdy:
http://zilvia.net/rides/west/mw13/FrontCalipers.jpg
Konverze brzd WRX
Konverze brzd WRX
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konverze brzd WRX
no vsak si ich skusim primerat ze ci ti posaju upevnovacie otvory mozno je to totozne... ak nie tak treba vyrobit prislusne medzikusy a upravit kotuce.. ake rozmery maju kotuce z WRX?
Nissan 200SX S13 1990
Re: Konverze brzd WRX
Teraz neviem ci myslis brzdy zo Subaru Impreza WRX alebo STi? Myslim ze postup ako nainstalovat brzdy z STI na S13 je na US stranke 240sx.org ak sa nemyslim. Malo by to ist s nejakymi medzikusmi neviem ci nie dokonca s tymi co sa pouzivaju na prerabku pri instalacii Z32 brzd.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Re: Konverze brzd WRX
z WRX.Z sti jsem s tátou měli.Ale prodali jsme je
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konverze brzd WRX
Pri instalaci Z32 brzd nepotrebujes mezikusy.branbito píše:Teraz neviem ci myslis brzdy zo Subaru Impreza WRX alebo STi? Myslim ze postup ako nainstalovat brzdy z STI na S13 je na US stranke 240sx.org ak sa nemyslim. Malo by to ist s nejakymi medzikusmi neviem ci nie dokonca s tymi co sa pouzivaju na prerabku pri instalacii Z32 brzd.
Co se brzd tyce, neni nic jednodussiho nez sundat kolo...povolit trmen na 2 sroubech a podivat se jak pasuje. Pokud nepasuji, prodal bych je na tuning foru a za utrzene penize koupil Z32 trmeny. Protoze vyrabenim mezikusu, popripade upravami kotouce zabijes hodne casu a penez. (tohle plati pouze v pripade ze nebudou pasovat na tehlici ani na kotouc)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konverze brzd WRX
A ten napis subaru na sxku? No fuj
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Konverze brzd WRX
pokud budu uvazovat stejny desticky, rovna se stejny trmeny, tak je to sranda, budou pasovat temer ze vsech imprez, tady je seznam: http://test.autokelly.cz/Popup.aspx?SRC ... 151&Page=0Mirek píše:Pri instalaci Z32 brzd nepotrebujes mezikusy.branbito píše:Teraz neviem ci myslis brzdy zo Subaru Impreza WRX alebo STi? Myslim ze postup ako nainstalovat brzdy z STI na S13 je na US stranke 240sx.org ak sa nemyslim. Malo by to ist s nejakymi medzikusmi neviem ci nie dokonca s tymi co sa pouzivaju na prerabku pri instalacii Z32 brzd.
Co se brzd tyce, neni nic jednodussiho nez sundat kolo...povolit trmen na 2 sroubech a podivat se jak pasuje. Pokud nepasuji, prodal bych je na tuning foru a za utrzene penize koupil Z32 trmeny. Protoze vyrabenim mezikusu, popripade upravami kotouce zabijes hodne casu a penez. (tohle plati pouze v pripade ze nebudou pasovat na tehlici ani na kotouc)
Re: Konverze brzd WRX
Tak ten se dá zbrousitkenivruh píše:A ten napis subaru na sxku? No fuj
Až bude nějak víc času,tak ho tam zkusim jen tak dát.
Šířku kotouče wrx rézy nevim.Ale ty tam mám taky.Stejně tak i STI sedačky
díky
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY