Wilwood brake kit - hromadná koupě
Re: wilwood brake kit
o tom hovorim...ze to nebude za taku cenu origo wilwood...ale aj na D2 hovoria ze su shit a dost ludi na nich jazdi...cize na take ucely to asi postaci...
Re: wilwood brake kit
Chystá se tedy někdo objednávat šestipístkový wilwood kit na S13 ? Že bych se možná přidal
Re: wilwood brake kit
Takže psal mi Dan z DB-power. Bohužel běžně dělají jen 4-pístkové Wilwood kity, ale pokud by byl větší zájem, může nechat 6-pístkové třmeny dovézt a udělat kit z nich. To samé platí pro slevu, pokud by vás bylo víc, může slevit.
Jinak normální cena je 500liber za 4-pístkový kit s normálními 330mm kotouči a 520liber za ten samý ale s drážkovanými kotouči. Tedy o 20liber vyšší než při nedávném group buy na sxoc.
Tak co, cítím ve vzduchu chystající se hromadnou koupi?
Jinak normální cena je 500liber za 4-pístkový kit s normálními 330mm kotouči a 520liber za ten samý ale s drážkovanými kotouči. Tedy o 20liber vyšší než při nedávném group buy na sxoc.
Tak co, cítím ve vzduchu chystající se hromadnou koupi?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: wilwood brake kit
zkus od nej prosimte vyzjistit jakej by byl cenovej rozdil u tech 6 pistu.....podle toho kdy by se to bralo, ale asi bych do toho sel...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: wilwood brake kit
mi nerikejte, ze to 4 pistky neubrzdej
taky bych je bral, ale mam 16" kola a 330 se mi tam asi nevejde a zatim se mi kola menit nechce
taky bych je bral, ale mam 16" kola a 330 se mi tam asi nevejde a zatim se mi kola menit nechce
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: wilwood brake kit
opominas fakt ze ja mam motor s prevodovkou o cca 100kg tezsi nez tymrkevvzime píše:mi nerikejte, ze to 4 pistky neubrzdej
taky bych je bral, ale mam 16" kola a 330 se mi tam asi nevejde a zatim se mi kola menit nechce
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: wilwood brake kit
Já bych do toho určitě šel, buď se čtyřpístkovým třmenem bo klidně s šesti, ale rozdíl v ceně bude rozhodující..
Re: wilwood brake kit
Uz jsem mu psal, uvidime. Ja osobne bych sel asi do 4-pistku. Obavam se ze 6-pistky budou podstatne drazsi (pro srovnani, na arizonacars.com vychazi na 770liber, cili o nejakych 8000kc vic)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: wilwood brake kit
Drahsie budu kedze 6 piest robi wilwood len vo vyssej modelovej rade.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: wilwood brake kit
Bral bych 6 pistek pokud Dan umi kit na 300ZX. Par sestipiskaru se tady najde
Re: wilwood brake kit
Otázka je jestli se mu vyplatí kvůli těm pár lidem ty 6-pístky objednávat...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart