Povodne z Fireovej S14A, na S13 nikdy nepouzita...Dovod predaja: Stage 2 padol a potrebujem novu T25 . Vole minimalne, celkovo krasne turbo. Som v zahranici, o 2 tyzdne dodam foto. Predbezny zaujem, viac info a cena cez SZ .
Mna totiz odradil kenivruh, ktory napisal, ze so seriou a T28 budem mat tak cca 110kW, ze to nedosiahne ani porovnatelne hodnoty ako seria... Takze neviem . Mozno po navrate domov zmenim nazor, mozno nie. Este uvidim... Musim byt pri aute, pocuvnut co povie
Miguel píše:Mna totiz odradil kenivruh, ktory napisal, ze so seriou a T28 budem mat tak cca 110kW, ze to nedosiahne ani porovnatelne hodnoty ako seria... Takze neviem . Mozno po navrate domov zmenim nazor, mozno nie. Este uvidim... Musim byt pri aute, pocuvnut co povie
Ale co blbnes clovece. Si ma vobec nepochopil
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Pochopil som ta keni, neboj . Rozmyslal som nad tym a dospel som k zaveru, ze najprv musim dat kompletnu G.O. a potom mozem zacat s vykonovymi upravami. Viem, ze moj motor ju bude v dohladnej dobe potrebovat... Najprv musi byt dobry zaklad, inak by to nemalo zmysel. Casom sa hadam k stage 2 dopracujem ...
Miguel píše:Pochopil som ta keni, neboj . Rozmyslal som nad tym a dospel som k zaveru, ze najprv musim dat kompletnu G.O. a potom mozem zacat s vykonovymi upravami. Viem, ze moj motor ju bude v dohladnej dobe potrebovat... Najprv musi byt dobry zaklad, inak by to nemalo zmysel. Casom sa hadam k stage 2 dopracujem ...
Ok. Jak chces.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den