Mozem dat T28 do inak serioveho auta, ci musim podstupit dalsie zmeny ako filter, chip, walbro atd...? Pytam sa preto, lebo mi odchadza T25 a neviem co mam spravit . Mal som v plane Stage 2, T28 uz mam doma, ale plany sa zmenili... Som teraz 2 mesiace v zahranici a rozhodol som sa, ze kupim podvozok a kola, takze financie na Stage 2 nebudu stacit. Bud dam repasnut T25 alebo ak sa bude dat dam T28. Len neviem ci je to vhodne... Prosim, poradte mi. Diky kluci
Mozes dat T28 do serioveho auta. Sice to nepojde ako by sa patrilo, ale motor to prezije (len samozrejme nebudes tlacit 1 bar dokial nedas spravny chip).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Jedna sa mi len o to, ze musim nahradit odchadzajuce turbo inym turbom... Viem, ze potencial nebude vyuzity, ale hadam horsie ako s T25 to nepojde, ze jo?. Hovoris teda, ze motor to prezije, ale bude nejako viac namahany ako s T25? Nechcem ho znicit tymto krokom . Casom by som dal stage 2, takze aj chip by bol. Napis co by som mal zohnat aby to spravne fungovalo s T28 a motor neodisiel... Dik
Miguel píše:Jedna sa mi len o to, ze musim nahradit odchadzajuce turbo inym turbom... Viem, ze potencial nebude vyuzity, ale hadam horsie ako s T25 to nepojde, ze jo?. Hovoris teda, ze motor to prezije, ale bude nejako viac namahany ako s T25? Nechcem ho znicit tymto krokom . Casom by som dal stage 2, takze aj chip by bol. Napis co by som mal zohnat aby to spravne fungovalo s T28 a motor neodisiel... Dik
Neodide. Ked pouzijes aj aktuator z T28ky tak ani nedosiahnes tlak serioveho auta, takze to pojde slabsie. Ja som to tak mal tiez najprv. Seriove auto a T28.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Aha, no co uz. Este uvidim co spravim... Co vsetko potrebujem na instalaciu T28?? A kde to najlepsie zohnat? A co to "slabsie" znamena, aky asi ubytok mam ocakavat... ?
Slabsie znamena ze auto bude napr. ako 110 kW namiesto 127 kW. Co sa tyka vymeny, pohladaj tu na fore, uz to bolo velakrat riesene. Pripadne ak vies anglicky tak na sxoc je cely postup.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den