mauglie píše: Problém tkví v tom, že jsem si koupil 1,2mm cometic, ale to už po druhém srovnání stačit pravděpodobně nebude, jelikož mi v druhé brusírně řekli, že se hlava sníží o 500 - čeho nevím, na dotaz kolik to je mi brusař řekl, že 500, tak jsem mu pověděl že nemám technické vzdělání a že nevím kolik to je, odpověď byla překvapující - to je blbý
Heh, nějakej frajírek. Asi bych ho poslal do prdele a odvezl hlavu jinam. V Praze musism mit 50 mist kde to prebrousi. Vubec bych se s takovyma lidma nebavil.
tema 500 asi myslel 500 tisicin mm což by bylo 0,5mm a jestli myslel 0,5 mm tak je to mi prijde moc , ale i to je mozne by jsi tam mel moc hluboky skrabanec. Ale to by fakt musel bejt extremni skrabanec. Ale nevim jak si muze bejt tak jistej tim ze 0,5mm bude stacit. Protoze bezne se to brousi do "vyjití" to znamena ze cela plocha je prebrousena bez zbyvajicich mensich flíčků.
S tim tesnenim nevim jistě. Seriove ma tusim 1,6mm. Zalezi kolik budes mit tlak turba. Takze aby jsi byl na stejnem kompresnim pomeru tak by jsi mel pouzit tesneni cca 2,1mm za predpokladu ze z hlavy bude ubrano 0,5mm celkem. Ale nevim jestli tesneni 2,1 sezenes. I kdyz zas je fakt ze seriove tesneni se o neco zmackne a nevim o kolik (muze se treba zmacnknout na 1,3mm) takze s tim tesnenim si fakt nejsem jistej.
A o kolik byla brousena poprve to nevis co? Pak dalsi moznost je tu hlavu nechat po brebrouseni zmerit aby jsi vedel presny rozmer.
Jinak vetsinou kdyz se hlava brousi jen pro sichr tak se klidne ubere jen 0,05 - 0,1mm. Za predpokladu ze nebyla zkrivena. Kdyz zkrivena tak to muze byt klidne tech 0,5mm.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche