otázky a odpovědi technického rázu
-
raziel
- user
- Příspěvky: 241
- Registrován: 02.06.2008, 19:02
Příspěvek
od raziel » 16.07.2008, 15:08
ahoj
mam dotaz,cetl sem na strankach o dvoukilu ze je dobre pro omezeni dymu z vyfuku udelat tohle:
jak jsou ty hadice od toho vent. vika vedouci zpet do sani a za AFM tka odpojit a napojit do nejake nadobky-ze to stejne jen bordeluje sani olejovyma parama atd.Je to pravda?ma to cenu?mam uvolneny vyfuk a celkem dymek obcas je no
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
ma tu upravu nekdo?udelal jsem fotku s barevnymy krouzky-muzete mi k tem krouzkum presne rict jak to zrobit?nevim moc jestli se ma ucpat ta dira vzadu za afm nebo co.A jaka nadobka nejlepsi?podle me totiz se zvedne tlak-kdyz se ty hadice odvetravani napoji do nadobky-nesmela by byt uplne utesnena ze?ptz v originale jak ty vypary jdou do sani tak je to plne pruchodne a kdyzbysem to napojil do nadobky ktera neni pruchodna???
muzete mi poradit co nejvic?
DIkes
-
Přílohy
-
![pcv 2.JPG](./download/file.php?id=75&sid=c73406ab180a5bd2224a9bf94b1041f0)
- pcv 2.JPG (62.27 KiB) Zobrazeno 7946 x
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 16.07.2008, 15:39
tvoj problem riesi fialovy kruzok. do tejto hadice vloz jednosmernu klapku tak aby pustala smerom k AFM (von z motora) a bola zatvorena smerom dnu do motora. hadicu nechaj zapojenu tak ako je original, za AFM.
Toto riesi olejovy dym z turba na volnobehu.
Nic ine nerob, ak ma dymenie iny dovod a neupravy sa klapkou(prilis poskodene turbo, pretlak v motore, nizke kompresie valcov) tak ti to nepomoze a maximalne nieco pokazis este viac.
-
raziel
- user
- Příspěvky: 241
- Registrován: 02.06.2008, 19:02
Příspěvek
od raziel » 16.07.2008, 15:49
takze zadne (na strankach od doublejaye)
"V souvislosti s uvolněním výfuku je ovšem nezbytné mít v řádném stavu turbo, zejména olejová těsnění, jinak se dočkáme průniku oleje do spalovacího prostoru přes výstup turba a příslušných kouřových efektů z výfuku. Chceme-li se podobných záležitostí vyvarovat, značně nám pomůže jednosměrný ventil. Do sací hadice, hned za AFM, jsou napojeny dvě hadice od motoru. Tu silnější odpojíme, rozřízneme a do tohoto místa zapojíme jednosměrnou klapku (k zakoupení v železářství nebo obchodech s instalačním materiálem) tak, aby propouštěla do vstupní hadice. Tím dojde ke zvýšení zpětného tlaku při volnoběhu a odstranění kouře. Další nutnou úpravou je odvedení olejových par z odvětrávání víka ventilů (PCV - Positive Crankcase Ventilation). Ve standardní konfiguraci se plyny odvádějí za AFM zpět do sání. Tyto plyny obsahují olejové páry, které kromě znečišťování sací cesty též snižují oktanové číslo benzínu. Pro první pokusy můžeme použít nějakou sběrnou nádobu, do které nasměrujeme hadici vedoucí od víka ventilů do sací hadice. Vzniklý otvor v sání zaslepíme (použijeme např. speciální tuningový díl - zátku od šampaňského). Pro čistější řešení použijeme (zakoupíme - případně vyrobíme) filtr s aktivním uhlím. Touto úpravou odstraníme kouř zejména při plném plynu, jehož vzniku v originální konfiguraci auta brání tlakové poměry v restriktivním potrubí."
takze nic takoveho, staci to zrobit jak rikas ty?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 16.07.2008, 15:55
to co napisal doublejay a ja je to iste. urob to co som ti napisal a napis vysledok. pouzitie nadoby v tomto stadiu nie je nevyhnutne (ak ide olej do vyfuku cez vyf. turbinu turba, tak ti nadoba tak ci tak nic nepomoze), najprv musis zistit odkial a preco sa dostava olej do vyfuku.
jo a to dymenie mas na volnobehu/lahkej jazde alebo pri plnom plyne?
-
raziel
- user
- Příspěvky: 241
- Registrován: 02.06.2008, 19:02
Příspěvek
od raziel » 16.07.2008, 16:09
spis jen u volnobehu a pri plnem plynu... zrobim to a dam vedet
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 16.07.2008, 16:11
pri plnom plyne ti klapka nepomoze. ak vsak pomoze na volnobehu, tak to dymi kvoli zlym tesneniam v turbe, idealny by bol repas turba....napis vysledok pri pouziti klapky a podla toho dostanes rady co dalej...vela stastia a zabavy
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
raziel
- user
- Příspěvky: 241
- Registrován: 02.06.2008, 19:02
Příspěvek
od raziel » 23.07.2008, 21:16
ahoj tak jsem to zrobil a vysledek velice pozitivni
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
dym je omezen jak to asi jen slo:0 akorrat jsem si vsiml krapet smradu v kabine pri sviznejsi jizde - tesneni pod hlavou na prave strane jaksik prosakuje olej do haje! muze to byt tim ten smrad? vzdycky po rozpalenem motoru pak na zemi zustavaj olej skrvnky k certu.Muze to byt tim ze se ten olej pali na motoru dole a pak to jde citit v aute?
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
-
Kentoya
- user
- Příspěvky: 6609
- Registrován: 10.09.2005, 21:12
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od Kentoya » 23.07.2008, 21:22
jo je to tím jak olej kape na svody a potom to smrdí, ještě se mrkni jestli je to těsněním pod hlavou, nebo těsněním ventilového víka
-
raziel
- user
- Příspěvky: 241
- Registrován: 02.06.2008, 19:02
Příspěvek
od raziel » 23.07.2008, 21:28
ty ja bych rekl ze to je fakt pod hlavou-vent viko mam zrobene dobre - je to jeste pretesnene teplu odolnym silikonem - je to tam fakt ciste.v pondeli jedu ke kamosovui na zvedak tak to poradne projdu jeste-jinak ono to kape z mista spoje prevodovka a motor-nemohlo by to byt treba tesneni kliky? ten simering zadni tam? majitel prede mnou tvrdi ze byl meneny ale..nevim nevim???
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
-
Kentoya
- user
- Příspěvky: 6609
- Registrován: 10.09.2005, 21:12
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od Kentoya » 23.07.2008, 21:47
může to být cokoliv, najdi nafot ukaž
-
Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Jimmbo » 08.08.2008, 15:54
Ja mam zase taky problem ze ked sem zmontovaval hadice do IC a z IC do sana tak sem tam mal vsade olej.. a zda sa mi ze aj v tej hadici z filtra do turba... moze to byt sposobene tou hadickou co ide z krytu vaciek k AFM ??? Ta s fialovim kruzkom???? Alebo to je nieco ine??? Ked tam bolo olej uz od filtra tak nemohol olej presakovat cez loziska v turbe ze??
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 08.08.2008, 16:51
raziel píše:ahoj tak jsem to zrobil a vysledek velice pozitivni
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
dym je omezen jak to asi jen slo:0 akorrat jsem si vsiml krapet smradu v kabine pri sviznejsi jizde - tesneni pod hlavou na prave strane jaksik prosakuje olej do haje! muze to byt tim ten smrad? vzdycky po rozpalenem motoru pak na zemi zustavaj olej skrvnky k certu.Muze to byt tim ze se ten olej pali na motoru dole a pak to jde citit v aute?
tak sleduj ako sa bude zbierat olej a zaorven pokracuj zmeranim kompresie, kedze dovod je pretlak v motore...pozri ci to nepresakuje od gufera vacky na tom konci, to je casta pricina....
-
Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Jimmbo » 10.08.2008, 22:24
raddy píše:raziel píše:ahoj tak jsem to zrobil a vysledek velice pozitivni
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
dym je omezen jak to asi jen slo:0 akorrat jsem si vsiml krapet smradu v kabine pri sviznejsi jizde - tesneni pod hlavou na prave strane jaksik prosakuje olej do haje! muze to byt tim ten smrad? vzdycky po rozpalenem motoru pak na zemi zustavaj olej skrvnky k certu.Muze to byt tim ze se ten olej pali na motoru dole a pak to jde citit v aute?
tak sleduj ako sa bude zbierat olej a zaorven pokracuj zmeranim kompresie, kedze dovod je pretlak v motore...pozri ci to nepresakuje od gufera vacky na tom konci, to je casta pricina....
A na moj problem by si nemal zidne riesenie???? lebo by som bol nerad keby mi to zrusilo motor alebo turbo
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 11.08.2008, 07:16
Jimmbo píše:Ja mam zase taky problem ze ked sem zmontovaval hadice do IC a z IC do sana tak sem tam mal vsade olej.. a zda sa mi ze aj v tej hadici z filtra do turba... moze to byt sposobene tou hadickou co ide z krytu vaciek k AFM ??? Ta s fialovim kruzkom???? Alebo to je nieco ine??? Ked tam bolo olej uz od filtra tak nemohol olej presakovat cez loziska v turbe ze??
no v podstate si si odpovedal sam....tvoj problem bude mozno rovnaky ako ma raziel...
-
Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Jimmbo » 11.08.2008, 11:13
raddy píše:Jimmbo píše:Ja mam zase taky problem ze ked sem zmontovaval hadice do IC a z IC do sana tak sem tam mal vsade olej.. a zda sa mi ze aj v tej hadici z filtra do turba... moze to byt sposobene tou hadickou co ide z krytu vaciek k AFM ??? Ta s fialovim kruzkom???? Alebo to je nieco ine??? Ked tam bolo olej uz od filtra tak nemohol olej presakovat cez loziska v turbe ze??
no v podstate si si odpovedal sam....tvoj problem bude mozno rovnaky ako ma raziel...
Jaj dakujem... ja len ci som si to vydedukoval spravne..
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale dik..
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 85 hostů