takze zadne (na strankach od doublejaye)
"V souvislosti s uvolněním výfuku je ovšem nezbytné mít v řádném stavu turbo, zejména olejová těsnění, jinak se dočkáme průniku oleje do spalovacího prostoru přes výstup turba a příslušných kouřových efektů z výfuku. Chceme-li se podobných záležitostí vyvarovat, značně nám pomůže jednosměrný ventil. Do sací hadice, hned za AFM, jsou napojeny dvě hadice od motoru. Tu silnější odpojíme, rozřízneme a do tohoto místa zapojíme jednosměrnou klapku (k zakoupení v železářství nebo obchodech s instalačním materiálem) tak, aby propouštěla do vstupní hadice. Tím dojde ke zvýšení zpětného tlaku při volnoběhu a odstranění kouře. Další nutnou úpravou je odvedení olejových par z odvětrávání víka ventilů (PCV - Positive Crankcase Ventilation). Ve standardní konfiguraci se plyny odvádějí za AFM zpět do sání. Tyto plyny obsahují olejové páry, které kromě znečišťování sací cesty též snižují oktanové číslo benzínu. Pro první pokusy můžeme použít nějakou sběrnou nádobu, do které nasměrujeme hadici vedoucí od víka ventilů do sací hadice. Vzniklý otvor v sání zaslepíme (použijeme např. speciální tuningový díl - zátku od šampaňského). Pro čistější řešení použijeme (zakoupíme - případně vyrobíme) filtr s aktivním uhlím. Touto úpravou odstraníme kouř zejména při plném plynu, jehož vzniku v originální konfiguraci auta brání tlakové poměry v restriktivním potrubí."
takze nic takoveho, staci to zrobit jak rikas ty?
