Potrebujem poradit zohnal som si turbo ale neviem aky typ to je, no je z Ford Escotr Cosworth, ake je to oznacenie turba a co potrebujem k tomu aby som to dostal na auto. Myslim ake zvody a ine veci. Dik
idealne by bolo zmerat vstupny a vystupny priemer lopatiek kompresora a urcit trim, aby si vedel ci je toto turbo vhodnejsie ako T28 pre ca18det. minimalny vhodny trim je 50, ak si dobre pamatam tak takyto kompresor je v T3 zo 2wd sierra cosworth, oznacenie turba je tb0361. vacsi trim sa uz seriovo nikde nepouzival. mensie T3 trimy nie su pre ca18det vhodne, ich prietok je mensi ako s14 T28.
Comes with a brand New Garrett TB0384 (T3 Series) turbo
DESCRIPTION:
The Garrett TB0384 turbo work well with the Cappuccino. These turbo come water cooled and also include the internal wastegate assembly set at 7psi, making 150hp to 275hp.
SPECS:
Garrett model number: TB0384 (T3 series turbo)
OE part #: 465189-0003
Compressor Trim: 50
Compressor housing A/R: .42
Turbine housing A/R: .48
Horsepower Capabilities: ~275hp
Internal Wastegate: Yes
Water cooled: Yes
Wastegate setting: 7 psi
wori píše:No myslim ze hej, ale toto neviem ci je origo, kupili sme dalsi pretekarsky motor a neviem prave ake to je lebo ma starom motore bolo ine.
pochopil jsem tě dobře, že máš doma motor Ford Cosworth? nechceš se ho zbavit?
No jeden by bol, s keramickym turbom motor s origo modrym delkom na na vackach, vykon cca 330 Hp ale je dost drahy, nemam ho ja ale kamarat a cena je nieco kolo 120.000,- Sk.
Ja mam tiez jednu otazocku. Mam dost velky problem s turbom. Dostal som super ponuku na Greddy T618Z turbo tak som to kupil ale dnes ked som to skusal prilozit k zvodom tak nastal problem. Je na nom naopak olejove chladenie. Tak sa chcem spytat ci sa da turbo rozobrat a ze by som stredny cartrige o 180 stupnov pootocil aby to bolo ako ma. Turbo vyzera velmi podobne ako 2560ka skoro rovnako akurat toto je naopak.
Odpovede prosim len ludi co uz s turbom neco robili alebo ho aspon videli a vedia o com hovoria
na kazdom turbe sa da stred otocit lubovolne okolo svojej osi nezavisle na zvysku turba, klude si povol sroby a otoc stred (alebo slimaky) ako potrebujes.
Greddy T618Z je podla vsetkeho urcene pre parovu a nizkotlaku aplikaciu, napr. na skyline a pod., co som nasiel na nete jeho maximum je okolo 12-13psi...nevyzera to ako prilis vhodne turbo pre ca18det, resp. jeho vykon bude na urovni serioveho....???
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD Family car Bmw M6 - r.v2005 Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej) Low cost track project BMW e36 - r.v94 Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ