Strasne zere!
Strasne zere!
Caute vsichni, dotaz- drive, to tak nedelalo, ale posledni dobou zacinam vnimat ze ta svina zacina zrat jak... natankuju cca 10l a najedu ani ne 45km... a to auto nehonim vubec nejdu nad 2500 ci 3000otacek [schvalne jsem to ted tak zkusil... a pak uz auto zacina sem tam cukat a cukat... driv jsem najezdil nevim tech 70km urcite na 10l pri meste atd a ted... nejake napady? muze byt neco s nejakym senzorem-lambdou ci???
cokoliv helfne... jinak auto jezdi normalne bych rekl jen ta spotreba je znatelna ted...
diky zatim
cokoliv helfne... jinak auto jezdi normalne bych rekl jen ta spotreba je znatelna ted...
diky zatim
Re: Strasne zere!
V mojom pripade som mal zlu lamba sondu.
Moze byt vadne FPR (mala pravdepodobnost) alebo mas netesnost nekde v sani.
Moze byt vadne FPR (mala pravdepodobnost) alebo mas netesnost nekde v sani.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
pokud by utikal popripade by si to nekde prisavalo vzduch...projevilo by se to taky na jizde a ne jen na spotrebe....tady me napada lambda nebo AFM
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Sentinel píše:odpoj lambdu, mne odpojenie znizilo spotrebu o cca 3litre
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
jestli to trosku blbost melo byt reakce na mne - tak zaprve ja tankuju za eura a za druhe jestli sla cena benzinu o cent vyse nebo mine tak ml benzinu me fakt desitky km nezmeni...Gerox píše:trosku blbost...ale cena benzinu sla dost nahoru...cili kdyz jsi zvyklej tankovat za tri kila ... tak ted toho tam das rozhodne min...tudiz i min najedes...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
odpojeni lambdy u motoru ktery je programovan na chod s lambdou je hloupost. Oni ju tam nedavaji jen aby ucpali dirku v outlet pipe. ECU pojede podle nouzovych map.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ale nebude to az take zle, nestras ho ze "nouzove mapy". Pojde podla map, ktore tam dal Nissan pri vyrobe, aby auto islo normalne aj bez lambdy. Lambda je tak na doupravenie zmesi podla aktualnej situacie. Kedze lambda je aj tak odpojena pri zatazi a vyssich otackach, tak auto musi jazdit aj bez nej. Ja som napriklad u seba nezistil ziadny rozdiel s lambdou a bez nej.Mirek píše:odpojeni lambdy u motoru ktery je programovan na chod s lambdou je hloupost. Oni ju tam nedavaji jen aby ucpali dirku v outlet pipe. ECU pojede podle nouzovych map.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den