Samozřejmě to má víc výhod..ale ted mě nenapadají

Takže doporučuji.
Tak jsem měl vlastně pravdu ale je fakt že konzervační faktor mě nedošelJ3tb0Y píše:tak napr. my v robote fukame secur oznacuje sa cervenymi ciapockami je to zmes dusiku a ece nejakych plynov ... a hlavne vyhody ze drzi staly tlak samozrejme chladi pneumatiku a ece ju aj konzervuje pretoze je inertny (bez kyslika) ktory sposobuje starnutie gumy
1. inertni plyn neznamena, ze v nem neni kyslik, ale ze chemicky nereaguje s jinou látkouJ3tb0Y píše:tak napr. my v robote fukame secur oznacuje sa cervenymi ciapockami je to zmes dusiku a ece nejakych plynov ... a hlavne vyhody ze drzi staly tlak samozrejme chladi pneumatiku a ece ju aj konzervuje pretoze je inertny (bez kyslika) ktory sposobuje starnutie gumy
hehe no tie molekuly dusika su vacsieo tom dohustovani to viem z vlastnej skusenosti ostatne veci ....mrkevvzime píše: 4. by me zajimalo, jak uz sem nekolikrat slysel, jak muze pneu s timto plynem vydrzet dele nahustena a neni ji treba tak casto dohustovat? to ma jako vetsi molekuly nebo jak je to mozny?
to nechci nejak prudit jen sem se na to uz chtel nekolikrat zeptat, ale nemel sem koho![]()
ja osobne bych to moc neprecenoval zadnej zazrak podle mne. jedina vec kterou beru jako + je to, ze to ma +- stejnej tlak v zavyslosti na teplote, ale jinak? konzervace pneu??? na co? sjedu je driv nebo zpuchrej z venku kde na ne sviti slunicko a utoci kyslika dalsi sracky.