Programovatelne ECU

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Programovatelne ECU

Příspěvek od Mirek »

Zalozim toto tema, protoze asi nejsem jedinej kdo se zajima o programovatelne plug and play ECU. Dal bych sem vypis vyrobcu kteri jednotky delaji, pokud vite o nejake ktera tady neni jmenovana tak ji napiste.

AEM , Haltech, Microtech, Autronic, Motec, Apeci PFC, Megasquirt, Reytec

Potreboval bych se nejakym zpusobem dobrat toho, jestli existuje ECU s TCS (traction control system), ktery by bral informace z cidel ABS podobne jako TCS od firmy Racelogic.
Naposledy upravil(a) Mirek dne 29.04.2008, 14:41, celkem upraveno 2 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

jeste je tam megasquirt, reytec, atd...

...tc ma aem, megasquirt...co vim ja...haltech nema, power fc take, motech a ty dalsi australsky nevim....ale na jejich webpage to bude napsany urco... :wink:
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Aem to nebere z cidel ABS, resil sem to ted s kenim, kontroluje to podle nastavenejch hodnot ktery tam vlozis..mrknu na tu druhou.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

na te druhe to je jeji modul...ktery to k ni nekdo postavil...ale nevim podle ceho to facha...
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito »

Myslim ze motec ma traction control(teda som si isty ze ma) len neviem ci nieje aktivna len pri rozbehoch - pri sprintoch. Ale viem ze ma bolo to v nejakom clanku o Eve z Maxu.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od panpica »

S14 Zenki
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

k AEM se ti možná vyjádří Karel (evo400) už jich pár naladil .. zkus mu poslat SZ, at napíše co co má a co ne
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo »

lenze motec je napikacku neni moc spolahlivy nechce sa mu moc komunikovat. co takto autronic
johny1
user
Příspěvky: 102
Registrován: 08.02.2008, 07:25
Bydliště: vancouver, bc

Příspěvek od johny1 »

Preco je pre teba traction control taka dolezita? Na sprintoch zo slickmi nebudes mat ziadne traction problems.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

johny1 píše:Preco je pre teba traction control taka dolezita? Na sprintoch zo slickmi nebudes mat ziadne traction problems.
Aby si nerozbil drzku ked bude jazdit po normalnych cestach.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

kenivruh píše:
johny1 píše:Preco je pre teba traction control taka dolezita? Na sprintoch zo slickmi nebudes mat ziadne traction problems.
Aby si nerozbil drzku ked bude jazdit po normalnych cestach.
tak tak....chci jit k 500hp pristi rok, ale chci to i do beznyho provozu, tak abych mel klid na mokru.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
johny1
user
Příspěvky: 102
Registrován: 08.02.2008, 07:25
Bydliště: vancouver, bc

Příspěvek od johny1 »

ked ta taketo veci trapia tak taky vykon je pre teba potom vela haha
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

johny1 píše:ked ta taketo veci trapia tak taky vykon je pre teba potom vela haha
Tesi me tvuj zajem ale to vubec neni tvoje starost...mam svoje pozadavky, nepotrebuju riskovat rozbiti auta do kteryho sem investoval mraky penez a jeste vice casu jen kvuli tomu abych mohl machrovat ze mam velkej vykon a nejsem takovej suchar jak ti co pouzivaji kontrolu trakce... :roll: Takze pokud ti vadi muj pozadavek na kontrolu trakce, tak se zdrz komentaru. Na to se nikdo neptal, kdyz to nechces pouzivat tvuj problem....pokud ja ano je to muj problem. konec OT.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

Trochu oživím toto téma a doufám,že těch pár lidí co by to na tomto foru mohli vědět mi s tím trochu poradí :) Už mám zapojené Apexi PFC a pomalu se do něj začínám hrabat, chtěl bych vědět co znamenají prozatím ty zkratky co jsou na obrázku. Některým rozumím,ale většině ne :(
Obrázek

pak by mě zajímalo co znamená na tomto dalším obrázku :
IgnTmng
AirFlow (to bude dle mě průtok vzduchu ale jistej si nejsem)
Eng Rev
Knock (to bude nejspíš čidlo klepání nebo ne? )
Air Temp ( že by teplota vzuchu ? ale kde je na to čidlo , měří to váha nebo jsem ůplně mimo ?)

Obrázek

Tady mi je téměř vše jasné až na tu poslední věc : 02 F/B control
Předpokládám že v tomto profilu se tu nastavuje na co má upozorňovat kontrolka Check Engine - ale taky si nejsem jistej.


Obrázek
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Safra to k tomu není manuál?? :shock:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Odpovědět