R33 ECU
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
R33 ECU
Chtel bych tady pozadat o pomoc pri zjistovani variant upravy R33 ECU. Hodne informaci k temto upravam je na zahranicnich strankach, pokud nekdo vi o necem hodnotnem k tomuto tematu, tak to kdyztak postnite sem do tematu.
Zatim co jsem zjistoval, R33 RB25DET ECU nejde chipovat beznym zpusobem, resi se to tak ze se pouzije R32 RB20 ECU a do ni se vlozi chip pro R33 RB25, ale RB20 nema podporu VCT. Pak sem se docetl neco i o variante pouziti Z32 TT ECU, ktera by mela byt podobna te RB20 s tim ze podporuje i VCT. Posledni varianta o ktere jsem nasel zminku je pouziti daughterboard. Pokud vite tedy nekdo nejake informace k jedne z variant, sem s nima
Zatim co jsem zjistoval, R33 RB25DET ECU nejde chipovat beznym zpusobem, resi se to tak ze se pouzije R32 RB20 ECU a do ni se vlozi chip pro R33 RB25, ale RB20 nema podporu VCT. Pak sem se docetl neco i o variante pouziti Z32 TT ECU, ktera by mela byt podobna te RB20 s tim ze podporuje i VCT. Posledni varianta o ktere jsem nasel zminku je pouziti daughterboard. Pokud vite tedy nekdo nejake informace k jedne z variant, sem s nima
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R33 ECU
koupit nějakou AEM ECU,či jiného výrobce a nešpekulovat
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
pristi rok bude kompletni ECU programovatelna.......tohle tady ted resit nechci....letos potrebuju neco co mi odstrani omezovac rychlosti a otacek, bude to mit mapy pro vetsi tlak a nebude me to stat 25tis.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
R33 ECU sa da priamo preprogramovat, ale nejdna sa o vymenu eprom ale o preprogramovanie procesora, druha moznost je pouzitie pridavnej dosky ktora emuluje eprom a potom sa menia priamo eprom (ako napr. v s14).
Oboje vsak vyzaduje ovela vacsie upravy ako v pripade s13 ECU a obavam sa ze to stoji takmer tolko kolko nechces platit.
tento clovek robi preprogramovanie r33 ECU, mimochodom, je to v prvom odkaze co ti vyhodi google:
http://www.drdrift.com.au/contact.php
cena sa hybe okolo 600-700USD.
v pripade potreby, tu je navod na pouzitie Z32 ECU
advantage of the Z32 ECU is it will retain VTC on the R33 and the Z32 ECU has in/outputs left when used on the R33, which can be used for other purposes (only possible after extensive code modification though)
For one customer I reprogrammed a "Z32 ECU converted R33" to have the ECU switch water injection, have a map sensor instead of a MAF sensor and have the "check engine" light come on when detonation was detected.
When using a Z32 ECU you can basically use a stock Z32 binary and copy over the most important constants, maps and tables from the R33.
To get it perfect some parts of the code need to be modified, but with stock code it will already run 10 times better then when using a R32 ECU
>> Still to grab the exact wiring modifications required from him
for the RB25DE(T) based R33's these are the wiring modifications:
R33 pin 19 to Z32 pin 34
R33 pin 105 to Z32 pin 110
R33 pin 110 to Z32 pin 105
R33 pin 112 to Z32 pin 114
R33 pin 114 to Z32 pin 112
R33 pin 57: cut
Z32 pins 29+52 : join
Best is to use a FIELD harness extender, so you don't have to chop up the original wiring harness.
Because an unmodified Z32 ECU only has 1 detonation sensor input, you will have to choose which sensor you want to use.
if you leave pin 23 (r33) connected to pin 23 (Z32), it will monitor the sensor for cyl. 1-3
if you rather have it monitor the rear cylinders 4-6, you will have to cut pin 23 (r33) and connect pin 24 (R33) to pin 23 (Z32)
vela zabavy :-D
Oboje vsak vyzaduje ovela vacsie upravy ako v pripade s13 ECU a obavam sa ze to stoji takmer tolko kolko nechces platit.
tento clovek robi preprogramovanie r33 ECU, mimochodom, je to v prvom odkaze co ti vyhodi google:
http://www.drdrift.com.au/contact.php
cena sa hybe okolo 600-700USD.
v pripade potreby, tu je navod na pouzitie Z32 ECU
advantage of the Z32 ECU is it will retain VTC on the R33 and the Z32 ECU has in/outputs left when used on the R33, which can be used for other purposes (only possible after extensive code modification though)
For one customer I reprogrammed a "Z32 ECU converted R33" to have the ECU switch water injection, have a map sensor instead of a MAF sensor and have the "check engine" light come on when detonation was detected.
When using a Z32 ECU you can basically use a stock Z32 binary and copy over the most important constants, maps and tables from the R33.
To get it perfect some parts of the code need to be modified, but with stock code it will already run 10 times better then when using a R32 ECU
>> Still to grab the exact wiring modifications required from him
for the RB25DE(T) based R33's these are the wiring modifications:
R33 pin 19 to Z32 pin 34
R33 pin 105 to Z32 pin 110
R33 pin 110 to Z32 pin 105
R33 pin 112 to Z32 pin 114
R33 pin 114 to Z32 pin 112
R33 pin 57: cut
Z32 pins 29+52 : join
Best is to use a FIELD harness extender, so you don't have to chop up the original wiring harness.
Because an unmodified Z32 ECU only has 1 detonation sensor input, you will have to choose which sensor you want to use.
if you leave pin 23 (r33) connected to pin 23 (Z32), it will monitor the sensor for cyl. 1-3
if you rather have it monitor the rear cylinders 4-6, you will have to cut pin 23 (r33) and connect pin 24 (R33) to pin 23 (Z32)
vela zabavy :-D
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ok dekuju, chtel sem se zeptat jeste na VCT. Pokud pouziju R32 RB20 ECU, nebude mi fungovat prave VCT, na internetu jsem nasel 3 moznosti jak to obejit:
1. Use a VCT controller to force VCT activation
2. Wire VCT to ground so it is always active (my favorite solution)
3. Use an RPM or Pressure switch to force VCT to kick at a pre determined RPM or Boost pressure.
Nejpouzivanejsi je varianta 2, jen mi neni jasne co to obnasi a jestli to muze mit nejaky negativni vliv na VCT (zivotnost pokud bude stale aktivni?)
PS: nemusis se bat, gugloval sem....byl jsem i na strankach Dr drifta, nicmene mimo jedne ECU na CA18DET a jejiho popisu sem tam nenasel ani zminku o R33 ECU.
1. Use a VCT controller to force VCT activation
2. Wire VCT to ground so it is always active (my favorite solution)
3. Use an RPM or Pressure switch to force VCT to kick at a pre determined RPM or Boost pressure.
Nejpouzivanejsi je varianta 2, jen mi neni jasne co to obnasi a jestli to muze mit nejaky negativni vliv na VCT (zivotnost pokud bude stale aktivni?)
PS: nemusis se bat, gugloval sem....byl jsem i na strankach Dr drifta, nicmene mimo jedne ECU na CA18DET a jejiho popisu sem tam nenasel ani zminku o R33 ECU.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
dalsi upravca R33 ECU (pomocou pridavnej dosky na emulaciu eprom)
http://www.best1tuning.com/catalog_i725 ... tId=287346
http://www.best1tuning.com/catalog_i725 ... tId=287346
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
zkusim to poresit s DR driftem, uvidime...800 dolaru se mi davat nechce...to radsi budu chodit pesky o dva mesice dyl a koupim zrovna programovatelnou ECU...dekuju za rady
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Zapojit VCT rovno do groundu by nemalo nic pokazit akurat v nizkych otackach a v normalnej jazde budes mat horsiu spotrebu a stratu vykonu, ale inac by nemal byt problem.
Ak ides po velkom vykone tak nasetri rovno na poriadne ECU, ako zbytocne minat praxy na nieco docasne. AEM EMS je velmi dobre ecu, ale pozri sa aj na Haltech E11v2, kamarat ho ma na jeho RB25 a je spokojny. S tymito jednotkami sa nemusis bavit z MAFom lebo obidve uz maju zabudovany MAP takze tam usetris na kupe Z32 MAFu.
Ak nechces minat $1500+ na tieto ECU's tak sa pozri na Microtech LT12s, velmi dobre ECU, ja ho mam na svojom aute a som velmi spokojny, hlavne za tu cenu. Na ebay sa niekedy daju najst za smiesne ceny. Microtech nemaju az tolko funkcii ako Haltech a AEM ale to o vsetko dolezite sa postaraju. http://www.microtechefi.com/
Ak ides po velkom vykone tak nasetri rovno na poriadne ECU, ako zbytocne minat praxy na nieco docasne. AEM EMS je velmi dobre ecu, ale pozri sa aj na Haltech E11v2, kamarat ho ma na jeho RB25 a je spokojny. S tymito jednotkami sa nemusis bavit z MAFom lebo obidve uz maju zabudovany MAP takze tam usetris na kupe Z32 MAFu.
Ak nechces minat $1500+ na tieto ECU's tak sa pozri na Microtech LT12s, velmi dobre ECU, ja ho mam na svojom aute a som velmi spokojny, hlavne za tu cenu. Na ebay sa niekedy daju najst za smiesne ceny. Microtech nemaju az tolko funkcii ako Haltech a AEM ale to o vsetko dolezite sa postaraju. http://www.microtechefi.com/
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Co jsem koukal tak mi nejvic vyhovuje asi ta ECU od AEM. Je drazsi, ale chci auto i do beznyho provozu, takze ocenim moznost vyuzit kontrolu trakce, u jine ECU nez AEM jsem podporu TCS nenasel. Racelogic sice prodava TCS samostatne, ale vyjde na cca 25tis CZK, tak by bylo mozna vhodnejsi vzit rovnou ECU ktera to podporuje. ECU koupim, ale od zacatku roku jsem do toho nasypal uz cca 80tis a dalsich 30-40 me ceka nez to vubec pojede......na ECU letos proste nebude asi. Musim aspon trosku nejak poladit nebo obejit serii abych se zbavil omezovacu atd a trosku se do zimy povozil.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Dr DRIFT , cena za "prerobenie " ECU RB25 pre 33 Skyline je 1200 AUD vratane postovneho do Ceska , pri dnesnom kurze US/AUD +- = 1128 US$raddy píše:R33 ECU sa da priamo preprogramovat, ale nejdna sa o vymenu eprom ale o preprogramovanie procesora, druha moznost je pouzitie pridavnej dosky ktora emuluje eprom a potom sa menia priamo eprom (ako napr. v s14).
Oboje vsak vyzaduje ovela vacsie upravy ako v pripade s13 ECU a obavam sa ze to stoji takmer tolko kolko nechces platit.
tento clovek robi preprogramovanie r33 ECU, mimochodom, je to v prvom odkaze co ti vyhodi google:
http://www.drdrift.com.au/contact.php
cena sa hybe okolo 600-700USD.
v pripade potreby, tu je navod na pouzitie Z32 ECU
advantage of the Z32 ECU is it will retain VTC on the R33 and the Z32 ECU has in/outputs left when used on the R33, which can be used for other purposes (only possible after extensive code modification though)
For one customer I reprogrammed a "Z32 ECU converted R33" to have the ECU switch water injection, have a map sensor instead of a MAF sensor and have the "check engine" light come on when detonation was detected.
When using a Z32 ECU you can basically use a stock Z32 binary and copy over the most important constants, maps and tables from the R33.
To get it perfect some parts of the code need to be modified, but with stock code it will already run 10 times better then when using a R32 ECU
>> Still to grab the exact wiring modifications required from him
for the RB25DE(T) based R33's these are the wiring modifications:
R33 pin 19 to Z32 pin 34
R33 pin 105 to Z32 pin 110
R33 pin 110 to Z32 pin 105
R33 pin 112 to Z32 pin 114
R33 pin 114 to Z32 pin 112
R33 pin 57: cut
Z32 pins 29+52 : join
Best is to use a FIELD harness extender, so you don't have to chop up the original wiring harness.
Because an unmodified Z32 ECU only has 1 detonation sensor input, you will have to choose which sensor you want to use.
if you leave pin 23 (r33) connected to pin 23 (Z32), it will monitor the sensor for cyl. 1-3
if you rather have it monitor the rear cylinders 4-6, you will have to cut pin 23 (r33) and connect pin 24 (R33) to pin 23 (Z32)
vela zabavy :-D
Naposledy upravil(a) SDRT dne 15.06.2008, 11:14, celkem upraveno 1 x.
Jestli sháníš programovatelnou jednotku na RB, tak mám jeden úplně novej Tomei Reytec i s MAP senzorem. Je to teda na RB26DETT, ale třeba bys to taky mohl využít. Základní zapojení je pro RB26 a RB25 stejný, váhy vzduchu jsou nahrazený MAP, akorát si nejsem jistej jestli je stejnej CAS. Dám ho za 10tis
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Barbucha píše:Jo a mám k tomu taky spodek motoru s převodovkou, kdyby měl někdo zájem o swap
sorry za OT..jak vypadáš s tvým GTR?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod