hehe, normal zavareny otvoreny dif, nebude uz sice vobec nijako fungovat vo svojom povodnom vyzname, ale zevraj sa s tym v pohode jazdi, je ovela viac predvidatelny v zakrutach ako open dif a ak planujes drift, nie je nic lepsie. na sxoc je to pomerne casta uprava a po troche cviku sa spat k otovrenemu uz nechcu vratit. jediny problem je zatacanie na malom polomere (parkovanie a pod), vtedy to produkuje zaujimave zvuky.
na drifty je to ozaj parada auto funguje spickovo a na male posuvanie na parkovisku je to narocnejsie, ale clovek si zvykne jazdit ako na ikaruse a je to v poho
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
ty mas zavareny dif? ani sa nepochvalis ako sa s tym jazdi po ceste (rychla cestna jazda) a nebodaj na slalome? vzdy som bol nachylny na takuto upravu....
jak nahodim novu napravu tak tam flaknem tento diff a pak dam vedet jinak na tom diffe co je na obrazku to klidne vsechno mohli vyhazet tam ty ozubene kolieska a potom to zavarit je to tam uz zbytocne a dalsia vaha navyse prec :-D