tak konecne hotovo, a musim rict ze odezva je fakt poznat - celkove jak to auto jede tak pri sesplanuti plynoveho pedalu pocit jakoby ten benzin pleskl do motoru rychleji nez pred tim [ bylo to jak kdyz cekate nez se tam nalije atd....
jinak teda cetl jsem o tom vsechno tady - neni zadne riziko ze pri prasknuti toho ventilu se zrusi motor??
ak mas na mysli samotny FPR, tak samozrejme jeho nespravna funkcia je pre motor kriticka a to ako funkcia samotneho FPR tak funkcia hadicky privodu tlaku vzduchu do neho. Ak napr. pri vysokom zatazeni motora (vysoka rychlost napr.) praskne alebo vyskoci hadicka, prudko klesne tlak paliva a motor si to odnesie velmi tvrdo, presne tento pripad sa tu uz stal a skoncil deravym piestom.
Presne, jak pise Raddy, ale alternativni zapojeni na to nema vliv. Pokud pod zatezi odejde FPR nebo podtlakova hadicka k nemu, poskodis motor i v klasickem zapojeni...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Ja jsem si kdysi rikal ze urcite problemy by mohl zpusobit olej ktery jde do motoru pres sani.
Ta membrana co je v FPR nemusi byt odolna vuci oleji. V seriovem zapojeni je hoodne dlouha hadice ze sani do FPR takze pripadny olej se zachyti cestou do FPR. Ale jak je videt tak spousta dvoukil uz najela mnoho km s alternativnim zapojenim a bez problemu.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Olej nema v sani co delat Oleje si vsimnes, pokud mas BOV a pokud ne, driv se zamasti filtr zevnitr, navic po nastartovani jde vzdy do FPR po dobu 3 minut atmosfericky tlak prave pres ovladaci solenoid (FPR control valve) a pokud zhasne motor pri nakladacce (okruh, drift), znovu se nastartuje a da se mu do tech 180sec zase klada, je poskozeni jiste. Tuto moznost alternativni zapojeni take eliminuje. Ale otazka, zda zapojit nebo nezapojit, je jiste na zvazeni a vkusu kazdeho soudruha...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
to je pekne kolik z vas tohle ma zrobene panove??? a jak dlouho s timhle jezdite? neda se ten olej eliminovat nejakym jednosmernym ventilem ci necim podobnym??
No to je jen moje takova katastrofická vize s tim olejem. Ja to mam tak zapojene cca 15-20 tisíc km a od pocatku mi jde olej do sání přes odvětrávání vaček. Neco asi taky přes turbo...
No a zatím FPR nezkolaboval
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
jo tak celkem dlouho.. tvoje vize - nevis jak to je s klukama na britskych forech - vim ze tu kluci v irsku a britanii jsou blazni do japonskych kar a tyhle upravy urcite maj z 80%...?
V UK je to velice rozsirena uprava a vetsina dvoukil ji bude mit. Vzdyt my jsme na tuto úpravu přišli právě na UK foru - www.sxoc.co.uk
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
jo tak to se pak nebude asi ceho bat... bavil jsem se dneska s kamosem o tomhle co ma garaz tady jezdi k nim dela vsech japonskych znacek od toyot supra pres hondy po skyliney a rika ze tohle se dela jak na bezicim pasu u techhle aut... takze nejspis v pohode... Jinak jsem mel tu cest videt vedle me blbnout Skyline R34 o 560i konich kurde zlehka rubnuto po plyne a cely podvozek ustreloval do stran jak...