No jo no one se to totiz efektivne zakalí na tom turbu Nebo jestli umyslne pouzili tvrdy material.
Musis si sehnat vrtaky s plátkama na tvrdsi materialy nebo vylozene monolitní vrták na tvrdokov. Ja to taky zkousel vrtat obyc vrtakem a ani ťuk...teda malinkaty důlek sem tam s obyč vrtákem udělal
Obyc vrtaky vrtaji do nejakych 1200N/mm2 pevnosti. Takze rekneme ze vrták co zvladne 1800N/mm2 by mohl stacit. Ale tekzo rict, muzes jestli nebude moc velky rozdil v cene koupit i neco pro jeste vetsi tvrdost.
V obchode mozna budou chtit vedet tvrdost v HRC ale kdyz jim reknes pevnost v N/mm2 tak si to prevedou na HRC. A jestli reknou ze nevi jak tak tam odsud utikej co ti nohy stačí
No a jinak s tema lepsima vrtakama je to tak na stojanovou vrtacku protoze rucni vrtackou tyhle vrtaky snadno znicich - ustipnes ostri atd...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
ja to vrtám obyč, jen si je pořádně před tím nabrousím a stále mažu olejem, ale jak se zapomenu tak ho hned spálím a musím ho zkracovat o pár mm, a občas se to kousne a vrták jde do koše protože vrtám ručně, sloupovku zatím nemám
Ja sem to rano odniesol do servisu nech mi to vyvrtaju a vratil som sa poobede a dieri boli tam Tiez nieco splietal o vrtakoch, ale dal som mu 500 Sk a neriesil som to dalej.
Asi to treba vrtat HSS vrtakmi s kobaltom, tie su ovela odolnejsie ako normalne. Plus asi vrtat velmi pomaly, mazat a jedine na stlpovej vrtacke.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
...no s tímhle sem se už párkrát setkal, sice na jiných autech, ale to nehraje roli....prostě to ohřej autogenem do červena a zkus to povolit a bez nějakýho ochlazování...na 90% to musí jít.....
užij tuhle radu a pujde to ,vlastní zkušenost,
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
uz jsem to delal jestli se ti podari odsroubovat tu prirubu na turbu tak ho vytahnes spodem.jestli ne tak tak pres vrch.drzim ti palce bo jsem u toho malem zesedivel
Najjednoduchsia vymena turba pre mna je odpojit cele vyfukove potrubie od hlavy a potom pipe od cat conventora alebo kratku dumpipe a potom to cele rozoberem na stole , CA turbo je takmer nemozne rozobrat na motory bez specialnych klucov , alebo rozobrat turbo - vyfukovu cast a potom to rozobrat.
SDRT píše:Najjednoduchsia vymena turba pre mna je odpojit cele vyfukove potrubie od hlavy a potom pipe od cat conventora alebo kratku dumpipe a potom to cele rozoberem na stole , CA turbo je takmer nemozne rozobrat na motory bez specialnych klucov , alebo rozobrat turbo - vyfukovu cast a potom to rozobrat.
možné to je,ale je to katastrofální práce
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Ono celkove neco delat jak na s13 tak na s14 když je motor v aute je porod!Nato je nejspise treba nejakych specialnezahnutych klicu a kdyz to nemas tak se ztoho muzes osrat!Todle je muj nazor moje zkusenost.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD Family car Bmw M6 - r.v2005 Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej) Low cost track project BMW e36 - r.v94 Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Asi pred tyzdnom som vyberal turbo z CA18 Et. No bola to makacka, je tam brutalne malo miesta, a kazdy kto to videl, hned radil vytiahnut motor. Motor nemam kde tahat von, a tak som odmontoval cele zvody od hlavy, a odmontoval turbo od vyfuku. Nejako som to vytiahol, a teraz mi nove turbo lezi pod stolom namontovane na zvodoch, a nemam ho kedy ist vratit, lebo tu stale prsi jak dr***te. Vsetko robim na ulici.
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
SDRT píše:Najjednoduchsia vymena turba pre mna je odpojit cele vyfukove potrubie od hlavy a potom pipe od cat conventora alebo kratku dumpipe a potom to cele rozoberem na stole , CA turbo je takmer nemozne rozobrat na motory bez specialnych klucov , alebo rozobrat turbo - vyfukovu cast a potom to rozobrat.
možné to je,ale je to katastrofální práce
Trva mi to tak 5- 7 hodin CA18DET.Zalezi jak sa m i chce do toho pustat.Tak isto RB20DET.
taky sem to rozebíral, všechno okolo, pak zázračnym způsobem sundat svody aji s turbem ,odpojit ty 3hnusnáý šrouby na downpipe, ale nejhorsi a to fakt byly ty dva srouby zespod na vyfukovym potrubi za turbem, a ten kloubek na tyči řízení, hnus!! a ty vym..daný trubičky od turby, no a zpátky to bylo ještě horší, a co je nejlepší musim to nělat znova protože se mi tam něco podělalo a nevim co a tak to celý znova
a ještě teda pro doplnění, vy někdo umíte sundat turbo ze svodů když sou na hlavě?? jak se dostanete na ty 2 šrouby co se na ně fakt nedá dostat?
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího...... http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
SDRT píše:Najjednoduchsia vymena turba pre mna je odpojit cele vyfukove potrubie od hlavy a potom pipe od cat conventora alebo kratku dumpipe a potom to cele rozoberem na stole , CA turbo je takmer nemozne rozobrat na motory bez specialnych klucov , alebo rozobrat turbo - vyfukovu cast a potom to rozobrat.
možné to je,ale je to katastrofální práce
Trva mi to tak 5- 7 hodin CA18DET.Zalezi jak sa m i chce do toho pustat.Tak isto RB20DET.
5-7 hodin????? Ja som turbo vyberal, a vkladal uplne ine, a mal som to do max. 3 hodin. podla mna je najlepsie strcit zdvihak pod vyfuk, dvihnut si ho hore, aby som nemusel s turbom manipulovat dole, kde nemam miesto vobec. Ja som zhadzoval turbo so zvodmi, (inac dole ani nejde ) a odmontoval som ho od toho klbiku, co je medzi turbom a vyfukom. (ten tam zostal) ked turbo slo s5, nahodil som turbo srobikmi na klbik, zamontoval trocha, nech sa mi odtial nevytiahne, dal som zdvihak spod vyfuku prec, a uz som kyval celym turbom, (z jednej strany takmer namontovanym, da sa namontovat aj uple na ten klbik) a to potom uz ide lako na stifty. iba troska nadvihnut, cele turbo, a som tam. turbo som odmontovaval asi 4x, utrol 2 stifty z hlavy (zacali sa mi prekrucat) a zlomil kluc myslim ze 14stka je na zvody. :-D Ale je to tam. :-). Hocikedy by som siel to turbo aj vymenit, uz viem ako to ide premna najlahsie, a mam to do tych 3 hodin na 200 percent.
Mam Ca18et
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.