Viete niekto, aky je rozdiel medzi T28 a GT28R ???

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Kentoya píše:pokud se nemýlím marat má skladem GT2871R cena okolo 25 přesněji cenu řekne on možná 26 fakt nevím, a je to co se potenciálu týká výš jako 2860, mělo by zvládat až 2,5 baru a okolo 2 bar (minimálně 1,8) v celém rozsahu
Franto ty tohle turbíčko (2871R) máš že? Mohl bys napsat kolik tlačí v jakých otáčkách? A když srovnáš náběh s T28?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

raddy píše:
...GT28R, ktoreho kompresor konci niekde na 350k.
Toto je dovod, preco uvazujem nad nim, pretoze sa da za par korun a pretoze som videl, ze na sxoc.com ho ma par ludi zo stage1 (HD) a maju vykon tesne nad 300hp, co s T28 a stage1 asi nieje mozne pri rovnakych ostatnych upravach.

branbito: mozno dobra myslienka, turba IHI ma aj novy GT-R.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

no za par korun...???

z ebay mozno...ale otazka co dostanes
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

Samozrejme myslel som overene ebay bazare, ako napre Japan Dyno...
Bohuzial ale uz sa predalo, takze je to pase...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

dokonca si chcel z bazaru????
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

Kentoya píše:pokud se nemýlím marat má skladem GT2871R cena okolo 25 přesněji cenu řekne on možná 26 fakt nevím, a je to co se potenciálu týká výš jako 2860, mělo by zvládat až 2,5 baru a okolo 2 bar (minimálně 1,8) v celém rozsahu
Hele kdyz kouknu na http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... rgers.html a prepoctu si tu tabulku tak mi vychazi ze gt2871r v zadne origo kombinaci nepresahne 2b.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

presne tak, maximalny podporovany tlak kompresora GT2871 je tesne pod 2bar.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Gerox píše:dokonca si chcel z bazaru????
mam pocit ze gerox v poslednom case zaziva same sokujuce situacie :-D
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

Gerox píše:dokonca si chcel z bazaru????
Nie, chcem si postavit projekt, ktory vyrazne presiahne moje financne moznosti a kedze na to nemam, tak mi bude auto stat 3 roky v garazi a potom ho predam nedorobene za menej, ako som do neho vrazil. Takto teda neuvazujem ani nahodou... :-D Ja sa chcem vozit...

Uz som od nich bral par veci a tu z fora mnoho dalsich ludi a vsetci sme boli spokojny. Maju feedback 99,8% (3086 hodnoteni). Posledne negativne hodnotenie mali minuly polrok a to kazdy mesiac predaju nejake pouzite turbo.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

nizzmo píše:
Gerox píše:dokonca si chcel z bazaru????
Nie, chcem si postavit projekt, ktory vyrazne presiahne moje financne moznosti a kedze na to nemam, tak mi bude auto stat 3 roky v garazi a potom ho predam nedorobene za menej, ako som do neho vrazil. Takto teda neuvazujem ani nahodou... :-D Ja sa chcem vozit...

Uz som od nich bral par veci a tu z fora mnoho dalsich ludi a vsetci sme boli spokojny. Maju feedback 99,8% (3086 hodnoteni). Posledne negativne hodnotenie mali minuly polrok a to kazdy mesiac predaju nejake pouzite turbo.
za pokus o rypnutie ti davam tak 3-ku...:P
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

Vita.s13 píše:
Kentoya píše:pokud se nemýlím marat má skladem GT2871R cena okolo 25 přesněji cenu řekne on možná 26 fakt nevím, a je to co se potenciálu týká výš jako 2860, mělo by zvládat až 2,5 baru a okolo 2 bar (minimálně 1,8) v celém rozsahu
Hele kdyz kouknu na http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... rgers.html a prepoctu si tu tabulku tak mi vychazi ze gt2871r v zadne origo kombinaci nepresahne 2b.
dřív než odpovím, zjisti podle tabulek kolik max zvládne 2860 na kluzných ložskách
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

kompresor 2860 trim 62 (bez ohladu na typ lozisk) je dimenzovany na obdobny tlak ako 2871, cize zhruba 2bar max, akurat ze pri tomto tlaku podporuje max. prietok cca 34lb/min (trim 55 len okolo 30lb/min), kdezto 2871 kompresor pri rovnakom tlaku podporuje prietok az 45lb/min (plati pre najvykonnejsi trim 2871 - trim 56). Napr 2871 trim 48 podporuje len cca 38lb/min.
Avsak ja osobne by som 2860 urcite netlacil na 2bar :pottytrain5:

Inak povedane, oba kompresory podporuju rovnaky max tlak, ale 2860 to dokaze len na motore s mensim prietokom, cize na mensom motore, motore s nizsimi max. otackami ci menej upravenom motore.

z praxe na ca18det sa da povedat, ze gt2860r (s vyf. AR .64) dokaze podporit cca 320k max (mozno 350 ako extrem alebo nadhodnoteny vysledok z brzdy) a gt2871r (s vyf. AR .64) dokaze dostat z ca18det hodne cez 400k, myslim ze 450k nie je nemozne.
Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita »

raddy píše:... a gt2871r (s vyf. AR .64) dokaze dostat z ca18det hodne cez 400k, myslim ze 450k nie je nemozne.
Toto je dufam len preklep. To nemozes mysliet vazne :shock:

Inak tiez zastavam nazor, ze tlacit 2 bar je blbost, ani nechapem preco sa tu o tom vobec bavite, asi niektorym jedincom este nedoslo ze pri takom tlaku sa mozu pripravit na novy motor (resp. vnutornosti ako piesty, kruzky, ventily, loziska + samozrejme turbo) ca. kazdy mesiac. :-D
Obrázek
S14a RB25
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

tomita píše:
raddy píše:... a gt2871r (s vyf. AR .64) dokaze dostat z ca18det hodne cez 400k, myslim ze 450k nie je nemozne.
Toto je dufam len preklep. To nemozes mysliet vazne :shock:
nie je na tom nic divne, tieto turba sa pouzivaju s tlakom aj viac ako 1.7bar s vykonmi tesne nad 400k (samozrejme na adekvatne pripravenom ca18det motore, hlavne vacky) a to plati pre mensiu vyf. turbinu. S vyfukovou AR .86 by to este islo vysie, specialne na sr20det motore 8)
Odpovědět