Vladislav Bureš píše:už jsem brouzdal na klubu na suprách a tam jsou dobří šílenci se slovy den do toho mega a bude to slušné dej tam tři a bude to kára. Také bych se chtěl mít tak abych takto řešit úpravy
Kdo tohle napíše je debil ( tím myslím ty "fandy" super ne tebe.. )
opravdu v tom případ eneví o čem mluví - poud teda nemluvej o bodikitech atd.. ze serivové MK4 TT udela 800PS monstrum an velkejch brzdách atd je otázka max 300tis. pokud se spokojíš jen s upravou motoru na 400-500 PS tak si připrav 25-30tis a máš to..
Takže envím o čem ty koko*i mohli mluvit
Jak už tu nekdo psal, nelze posuzovat kolik stojí uprva na xx koní. Já třeba MK3 na 300PS dostanu koelm 7tis.. na 400-450 se dosatneš s investicí do 20tis ( seriové vnitřnosti vydrží do 500-550PS )
otázkou je psíš kolik musíš vrazit do Sxka, aby jsi na 400m zajíždel stejné časy jako MK3 cca 330PS ( investice do 10-12tis ). na to ti ude stačit 250PS sxko ( opet se bavíme o neodlehceném "seriovém" interiéru.. )
POkud ale MK3 vytáhnu na dálnici mizí jakákoliv konkurence ze strany 200sx, na státovce potřebuje supra dost velkou investici aby se vyrovnalal ohratnosti a váze SXka..
na druhou stranu MK3 Supra s 2JZ motorem jen s lehce zvednutým plnicím tlakem a velkým IC + 100okt benál( výkon kolem 370-400PS ), bez prblému na quartermile dá cca 550PS MKIV v serii - celé to delá jen ta váha...
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů