![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kdo tohle napíše je debil ( tím myslím ty "fandy" super ne tebe.. )Vladislav Bureš píše:už jsem brouzdal na klubu na suprách a tam jsou dobří šílenci se slovy den do toho mega a bude to slušné dej tam tři a bude to kára. Také bych se chtěl mít tak abych takto řešit úpravy
pokud jsi ve stavu že potřebuješ upravit ECU u MK3, tak jsi ve stadiu kd yjakákoliv uprva by ti byla takřka kničemu a je lepší jít do standalone.Goodziller píše:Souhlasim, ze upravy MKIII jsou levne.. Uz jen kovane ojnice je vyjdou o 3tisice levneji nez na 200sx. Jedinej vaznejsi problem je s ridici jednotkou, neni tak chytre resena jako u 200sx, ze vytahnes jeden chip a je to.. Bud se musi nejak obelhat, nebo uplne vymenit..
A jeste jsou na ni drazsi kola. 5x114,3 sezenes, ale jsou potreba dozadu aspon 10" a ve predu 8".
¨Idaho píše:Do 550-600PS nepotřebuješ žádnou upravu ecu, portože EcU v podstate nic neřídí - jen palivo a předstih, obojí se dá obejít a ta ECU ti potom v podsate slouží jen k zobrazování dat na palubce, případen sledování chybových hlášení
souhlasevo400 píše:¨Idaho píše:Do 550-600PS nepotřebuješ žádnou upravu ecu, portože EcU v podstate nic neřídí - jen palivo a předstih, obojí se dá obejít a ta ECU ti potom v podsate slouží jen k zobrazování dat na palubce, případen sledování chybových hlášení
Asi se počůrám smíchy. A co jiného by měla ECU asi tak řešit než palivo a předstih ? Ano obejít jde, necháš ji v regále a dáš jinou. Jak chceš ale vyřešit to že je pomalá jak svině a dostává zkreslené údaje a výstupy z ní jen nějak modifikuješ?
Tohle fakt není cesta. Když už někdo nacpe statisíce do podvozku, brzd, kovaného motoru, turbokitu, palivové soustavy atd... tak by už mohl dát pár desítek tisíc i na ECU a sběr informací pro ni.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů