Slabé vynechávání zapalování v cca 4100rpm
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Slabé vynechávání zapalování v cca 4100rpm
Nedavno jsem vezl v aute jednoho experta a ten si za kratkou jizdu stacil vsimnout ze mi vynechava zapalovani...ja o tom nemel ani poneti :-D
Krasne je to vynechavani slyset kdyz se motor velmi plynule a pomalu vytaci pri neutralu... V rozmezi 3900 az 4100rpm motor lehounce vynecha a pak jde zase plynule dal. To vynechání je velmi krátké a neni to nic razantního.
Za jizdy tezko postrehnutelne a ani neni citit ze by motor za jizdy skubal atd. Jen pri tom vytaceni na neutral je to znatelne.
Vymenil jsem svicky a tema to neni.
Asi bych to tipoval na nejaky problem ze zapalovacimi civkami. Meril jsem u civek odpor a dle manualu ma byt 0,6-0,8ohmu a ja nameril 1,1ohmu na studenych civkach. To bych rekl ze je dost mimo limit ale zas nejaky extrem to taky neni...
No a jeste si rikam jestli to neni normalni jev ze by v tom danem rezimu byla razantni zmena v mapách ECU ktera by se takto projevila.
Mohl by jste nekdo zkusit to vytaceni motoru na neutralu ci pripadne zmerit kolik mate odpor na zapalovacich civkach?
To Raddy:
nemohl by to byt skutecne bezny jev ktery je zpusobeny nejakou zmenou v mapach ECU?
Predem diky za poznatky...
Krasne je to vynechavani slyset kdyz se motor velmi plynule a pomalu vytaci pri neutralu... V rozmezi 3900 az 4100rpm motor lehounce vynecha a pak jde zase plynule dal. To vynechání je velmi krátké a neni to nic razantního.
Za jizdy tezko postrehnutelne a ani neni citit ze by motor za jizdy skubal atd. Jen pri tom vytaceni na neutral je to znatelne.
Vymenil jsem svicky a tema to neni.
Asi bych to tipoval na nejaky problem ze zapalovacimi civkami. Meril jsem u civek odpor a dle manualu ma byt 0,6-0,8ohmu a ja nameril 1,1ohmu na studenych civkach. To bych rekl ze je dost mimo limit ale zas nejaky extrem to taky neni...
No a jeste si rikam jestli to neni normalni jev ze by v tom danem rezimu byla razantni zmena v mapách ECU ktera by se takto projevila.
Mohl by jste nekdo zkusit to vytaceni motoru na neutralu ci pripadne zmerit kolik mate odpor na zapalovacich civkach?
To Raddy:
nemohl by to byt skutecne bezny jev ktery je zpusobeny nejakou zmenou v mapach ECU?
Predem diky za poznatky...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Hlavne mi prijde divny proc to vynechava v urcitych otackach. Jako by to fakt bylo spojeno s nejakou zmenou ktera nastane v mape ECU.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
aku mas medzeru na svieckach, resp. ake mas sviecky?
je to hodne zvlastne, ak to robi aj na neutraly. co sa ecu tyka, nie je dovod na vynechanie prave v tychto otackach a uz vobec nie na neutraly, ked ide motor bez zataze.
moj nazor je ze moze byt docela komplikovane zistit co to sposobuje, moj tip je problem zo zmesou, ale to by chcelo zmerat, nie je ziadny dovod aby vynechalo zapalovanie samotne v tychto otackach.
je to hodne zvlastne, ak to robi aj na neutraly. co sa ecu tyka, nie je dovod na vynechanie prave v tychto otackach a uz vobec nie na neutraly, ked ide motor bez zataze.
moj nazor je ze moze byt docela komplikovane zistit co to sposobuje, moj tip je problem zo zmesou, ale to by chcelo zmerat, nie je ziadny dovod aby vynechalo zapalovanie samotne v tychto otackach.
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Svicky jsou obyc NGK BCPR6E-11, odtrh mam 1,1mm. Ty svicky jsou uplne stejna konfigurace co tam byla pred tim - i odtrh byl pred tim stejny. Auto je seriovka. Pouze mam otevrene sani a otevreny vyfuk. Mam motor s lambdou.raddy píše:aku mas medzeru na svieckach, resp. ake mas sviecky?
je to hodne zvlastne, ak to robi aj na neutraly. co sa ecu tyka, nie je dovod na vynechanie prave v tychto otackach a uz vobec nie na neutraly, ked ide motor bez zataze.
Komprese ve valcich jsou cca 9,7baru....nic moc ale zase tak spatne taky nejsou.
Skutecne pri zatezi tam zadne zavahani v zapalovani nepozoruju. Neco tam nepatrne slyset bude ale řev vyfuku atd to prehlusi. I kdyz jsem za jizdy zkousel plynulou akceleraci tak nic neskublo.
Nerikam ze kvuli tomu hodlam rozhrabat pulku motoru abych na to prisel....jen me zajima cim to muze byt. Neni to nijak vazna zavada...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem zkusil TPS.
- zkousel jsem odpojit TPS a idle switch nechat zapojeny
- idle switch a TPS odpojeny
- TPS zapojeny a idle switch odpojeny
Porad tam to vynechavani motoru bylo.
Pak jsem prohledl odpory na AFM a zjistil ze zadní odpor byl slabe znečištěný tak jsem se radoval ze jsem nasel pricinu ale i po očištění motor porad vynechava.
Raddy dekuji za nápady ale asi uz se na to vykasleme...je to preci jenom hovadina a nestoji za to ztracet tim dal cas. Cas co jsem byl ochotny tomu venovat jsem tak nejak uz promarnil. No uvidime co se z toho vyklube, ale ja si stejne myslim ze tento problem (pokud se to vubec da povazovat za problem) tam je na aute uz delsi dobu akorat az ted si toho někdo vsiml.
- zkousel jsem odpojit TPS a idle switch nechat zapojeny
- idle switch a TPS odpojeny
- TPS zapojeny a idle switch odpojeny
Porad tam to vynechavani motoru bylo.
Pak jsem prohledl odpory na AFM a zjistil ze zadní odpor byl slabe znečištěný tak jsem se radoval ze jsem nasel pricinu ale i po očištění motor porad vynechava.
Raddy dekuji za nápady ale asi uz se na to vykasleme...je to preci jenom hovadina a nestoji za to ztracet tim dal cas. Cas co jsem byl ochotny tomu venovat jsem tak nejak uz promarnil. No uvidime co se z toho vyklube, ale ja si stejne myslim ze tento problem (pokud se to vubec da povazovat za problem) tam je na aute uz delsi dobu akorat az ted si toho někdo vsiml.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Cau
jj, tvuj bracha to byl. Jo Mazda je zatim cela.
Takze za chvilku budes aktivnim clenem 200SX fora... no hlavne nekup nejakej šrot. Tak hodne stesti pri koupi
jj, tvuj bracha to byl. Jo Mazda je zatim cela.
Takze za chvilku budes aktivnim clenem 200SX fora... no hlavne nekup nejakej šrot. Tak hodne stesti pri koupi
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche