Tak problém přetrvává - odpor na TPS změřen, spínač volnoběhu taky (při sebemenším pohnutí klapkou se obvod rozpojí), odpor na AAC taky ok, BOV utažený.....tak nevím, asi to holt nestíhá s tím odlehčeným setrvákem...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Peca píše: spínač volnoběhu taky (při sebemenším pohnutí klapkou se obvod rozpojí)
No a myslim, ze prave toto nechces. Tym dosiahnes, ze ecu zisti volnobeh az ked uplne pustis plyn a nema dost casu zareagovat. Nastav klapku, aby ti volnobeh zapol skor, napr uz pri 1100 otm. Tym das viac casu ecu. EF&EC100
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
delalo mi to sami po instalaci vlastnorucniho BOV na 323 GTX musel sem ji malinko prilozit a pak behala krasne, puvodni ventil mi propoustel a po jeho odstraneni se motor pral s nedostatkem vzduchu, stacilo otocit sroubkem a vyreseno.