jagy píše:Mas nejake osobni zkusenosti s Emanage, SAFC a dle tebe "chipama"? Ze rikas, ze jsou na ho*no.
Ano mám. Fouklé těsnění pod hlavou, podpálený ventil, uhořená svíčka.
Problém je, že když odstraníš z motoru restrikce v podobě ucpaného sání, výfuku a pomalého turba a necháš to dejchat a dáš k tomu BB Turbo tak už tak má sériová ECU hoňky stíhat reagovat na změny který probíhaj až moc rychle na to aby to zvládala. No a když se k tomu přidá ještě nějaké ojebávátko které tu celou věc ještě zpomalí, tak už nemusíš ani udělat chybu v nastavení a posere se to samo velmi rychle. Další nejčastější chybou je, že lidi koupí takvé blikátko na sériovou lambdu a myslí si že se podle toho dá naladit směs........... nedá, ale to se zjistí sice rychle ale pozdě na záchranu motoru.
Nechci aby to znělo arogantně, ale něco o fungování motoru vím a cesta ojebávátek není to pravé ořechové. Přál bych každému pocíti co například udělá s téměř sériovou SUprou výměna sériové ECU za AEM EMS. Myslím že Gerox by vám mohl poreferovat, jezdil v tom autě před a po tom co jsem to naladil.