S13 - 600PS

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mexx
user
Příspěvky: 102
Registrován: 22.11.2006, 15:09
Bydliště: Poděbrady, občas Brno
Kontaktovat uživatele:

S13 - 600PS

Příspěvek od Mexx »

Cau,zajimalo by me,co vsechno je nutny udelat pro to,aby se dalo z S13 vymacknout 600koni. Jestli se da pouzit CAcko(nebo spis Srko) nebo vubec jinej motor,jestli nejak ztuzit kastli atd...
Nissan 200SX S13, rv 89, CA18DET
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Mam dojem ze jako prvni vec to chce mit slušnej balik penez :lol:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

jde to jak z CA tak z SR, u obou je to hranice možností u SR by šlo ještě fous navíc, jenže ty motory, vydrží jen chvilku, delší životnost u těchto motorů končí za hranicí uCA někde 350-400 kobyl uSR 400-450 kobyl, podívej se raději na VQ nebo RB motory, vyjde tě to minimálně o polovinu levněji z nich dostat jak výkon tak aby ještě chvilku vydržely
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

a jak u srka dlouho vydrži treba tech 400-450koní myslim v KM? zhruba?
Uživatelský avatar
Mexx
user
Příspěvky: 102
Registrován: 22.11.2006, 15:09
Bydliště: Poděbrady, občas Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexx »

Penize to chce vzydcky...:-( Ta trvanlivost by me taky zajimala... V cem je treba Rb lepsi oproti Cacku nebo Srku? Kazdopadne by to ten motor chtelo komplet predelat a myslim si,ze kdyz se zbytecne moc nesetri a venuje se tomu nalezita pece,ze by to melo vydrzet dost takovej motor....
Nissan 200SX S13, rv 89, CA18DET
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Jsem stejneho nazoru jako ty.
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo »

opytam sa vas inac ked by ste dosiahli tych 600 konik jak by ste to chceli udrzat na ceste to auto uz nema vtedy trakciu tak je to zbytocne. a pokial viem dyno ked to upravil na 600koni tak mal s tym stale problem
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Mexx píše:Penize to chce vzydcky...:-( Ta trvanlivost by me taky zajimala... V cem je treba Rb lepsi oproti Cacku nebo Srku? Kazdopadne by to ten motor chtelo komplet predelat a myslim si,ze kdyz se zbytecne moc nesetri a venuje se tomu nalezita pece,ze by to melo vydrzet dost takovej motor....
Pokud chces 600HP...tak RB...oproti CA a SR je lepsi v tom ze ma dva valce navic 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Jo tak otym žadna 2 valce navic a taky navic penizky že ano.DOkaže mi nekdo rict kolik stoji nejakej motor RB?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Design píše:Jo tak otym žadna 2 valce navic a taky navic penizky že ano.DOkaže mi nekdo rict kolik stoji nejakej motor RB?
RB25 s dovozem tak 70-80...RB26 100+...

Edit:..jen pro info dovoz SR ted vyjde prej na 40-50 ;)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

A zas to nema moc koni 280 nebo tak nejak že? Kdž si pošperkuješ zaty prachy SR tak kolik ztoho vymačkneš?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Design píše:A zas to nema moc koni 280 nebo tak nejak že? Kdž si pošperkuješ zaty prachy SR tak kolik ztoho vymačkneš?
280 v serii je malo? :-D SR20DET musi mit na 280HP Stage 2 :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo »

jo len ze ty prachy co nacpes do toho aby si vysperkoval sr-ko a nacpal je do rb tak by si byl vykonem nekde jinde taky rb by vice vydrzalo a cenovka by se tam pomaly vyrovnala
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Tak malo malo to neni urcite to je jasny:)a pasuje to vubec na prevodovku ten RB?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

ne...musi se predelat ECU+kabelaz+ motor+usazeni motoru+ prevodovka a kardan taky mam pocit.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět