Stránka 2 z 3

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 26.10.2010, 15:41
od Rave
Mam ten sam problem.Zvedl se tlak na 1.0bar a auto udajne jede s priskokem dopredu.AFR pada v boostu pod 10.Cip tam je naka kurva ale HD to neni urcite.V aute je vse pro upravu s1.Svicky tam sou ik24.Myslel jsem ze bude problem ve svickach ale v tech to neni.Bude stacit koupit origo cip s1 a jezdit snim na 1bar s gt2860 0.86a/r?Potrebuju dat auto do mesice do cajku a privest k sobe.

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 26.10.2010, 19:52
od jagy
Jestli to potrebujes jenom kvuli prevozu, tak to muzes odjet i takhle ne? Pokud nebudes davat kladu, tak si smes stejne bude ridit lambda.

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 26.10.2010, 20:07
od Fizzbiker
on to potrebuje prevezt do recka :bounce:

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 26.10.2010, 20:13
od jagy
A v cem je problem? Kdyz tomu nebude vylozene nakladat, tak nevidim problem.. i tak neni to AFR okolo 10:1 vylozene problem.

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 27.10.2010, 06:59
od Rave
Problem je ten ze v cr sou sikovne ruce kde to jde dat dokupy.Vec druha je ze tady nic nesezenu.A vec treti ze ja to neodridim.A jak me to bude dal srat budu premyslet o CA swapu

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 27.10.2010, 07:49
od Fizzbiker
Rave píše:Problem je ten ze v cr sou sikovne ruce kde to jde dat dokupy.Vec druha je ze tady nic nesezenu.A vec treti ze ja to neodridim.A jak me to bude dal srat budu premyslet o CA swapu

:D jasny pěkně natvrdo... jinak na CA bych se vysral kdyz uz bych si daval tu praci... dej VGDETT :roll:

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 27.10.2010, 20:52
od jagy
Rave píše:Problem je ten ze v cr sou sikovne ruce kde to jde dat dokupy.Vec druha je ze tady nic nesezenu.A vec treti ze ja to neodridim.A jak me to bude dal srat budu premyslet o CA swapu
Az na to, ze problem neni v motoru, ale v univerzalnim chipu od ktereho cekas zazraky.

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 28.10.2010, 15:42
od Rave
To Jagy : vsak otazka zni jestli je pri dane konfiguraci cip od HD reseni.Do PFC ci Nistune se mi jit nechce.Jednak cena porizeni a vec druha nalazeni.To bych premyslel uz nad skyem co prodava nismogsts

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 28.10.2010, 20:08
od jagy
Nistune je levny, odladit si to muzes sam nebo nekdo sikovny. V Recku je takovych lidi dost. :wink:

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 24.01.2011, 09:28
od Heini
Chip i od HD jsou tak akorát na dvě veci mame to vyzkoušený, a pokud někdo přeci jen chce chip tak jedině ho doladit přesně na auto a pak to výjde i tak na dost slušné prachy a je na každým jestli se mu to vyplatí a neudelá za rok další zásah do motoru a znovu všechno opakovat.


RAVE: náhodou na GT28 nepotřebuječ už stage 2 ???

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 25.01.2011, 15:09
od Petr.S14
Heini píše:Chip i od HD jsou tak akorát na dvě veci mame to vyzkoušený, a pokud někdo přeci jen chce chip tak jedině ho doladit přesně na auto a pak to výjde i tak na dost slušné prachy a je na každým jestli se mu to vyplatí a neudelá za rok další zásah do motoru a znovu všechno opakovat.


RAVE: náhodou na GT28 nepotřebuječ už stage 2 ???
mně to s GT28 stage 1 HD stačil, jelo to skvěle ale byl tam problem s omezovačem.. v omezovači se to uchlastávalo

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 25.01.2011, 15:58
od Heini
Sorač nevšiml jsem si že má 14

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 25.01.2011, 18:58
od Kentoya
pro CA jsem měl na stage 2 od HD, při boostu 1 bar, bohatou směs 10,2

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 25.01.2011, 19:04
od blázen
bude to bohatý,aby to bylo bezpečný

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 25.01.2011, 23:18
od Petr.S14
blázen píše:bude to bohatý,aby to bylo bezpečný
já to měl bohatý asi až moc, chvíli, asi tak 3 sekundy mi střílel omezovač a pak to přestalo běžet na všechny válce.. asi tak 5 s to nejelo na všechny a pak zase normálně všechno.. dělalo to jen na ten omezovač, jinak to jelo jak z praku..
proto sem dal chip pryč a chystám se na powerFC..