Stránka 1 z 2

Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 19.03.2015, 13:46
od Lubo200sx
Zdravím pani.
Už týžden sa snažím vyriešiť záhadu :D
Jedna sa o motor CA18Det stage 2 chip a všetko co ktomu patrí
Po výmene tesnenia pod hlavov začal mat motor nepravidelný chod. Za studena naštartujem motor ide krásne a keď sa začne zohrievať začína ísť nepravidelnejsie a nepravidelnejsie. Štart je bezproblémový či studený alebo teplý.Riesime to z raddym a už nám dochádzajú možnosti všetky snímače čídla a neviem ešte co je nadstavené ako má byt rozvod kontrolovaný asi 700 krát predzapal na 15 stupňov stroboskopom kompresia 8,5 všetky valce tlak paliva podľa manuálu vymenená kabeláž k cievkam a sviečky takisto pri odpajani jednotlivých vstrekov a cievok sa to len zhoršuje až niekoho niečo napadne tak by som bol rad každá rada sa cení :)

Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 19.03.2015, 14:07
od raddy
doplnim ze motor vynechava iba na teplom volnobehu, za jazdy je vsetko OK.

Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 19.03.2015, 16:19
od sx200
pridaj o maliko do skrutky dorazu klapky nech je viac otvorena aj do srutky volnobehU

Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 19.03.2015, 17:37
od Fizzbiker
Nepravidelně kolísá v delších intervalech (houpe?) nebo se spis "zadrhava" a je hrubý?

Mohlo by to byt AAC já ho mel přidřené potom jakmile se trochu ohralo nebylo schopné jemně regulovat nakonec pomohlo prostriknuti grafitovým sprejem plus troska grafitu v prášku.

Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 19.03.2015, 19:57
od Lubo200sx
Takze po pól dni strávenom v garáži som dospel k záveru ze po zahriaty motora jazdov prestane ísť 4. Valec.pri zohrievaní iba tak na voľnobehu miestami vynecháva čiže sa to deje iba ak je to naozaj dobre zohriatie.motor sklbe z jednej strany na druhu a pri pripájaní a odpájani cievky sa nič nedeje odpojením 4.vstreku sa to mierne zhorší a cievka iskru hádze keď je vonku a pretáčam motor štartérom.zaujmave je ze keď odpojim tu 4. Cievku a štartujem tak motor dlho točí keď je pripojená naštartuje hneď ale zase sa objavy to vynechavanie
A FIZZBIKER AAC vyčistené premastene aj tak nič

Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 19.03.2015, 21:38
od Lubo200sx
http://youtu.be/f4YrsrgkMpQ Veľmi podobne video

Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 19.03.2015, 21:59
od Fizzbiker
Cívky jsi měnil?

Co uhlíky v cívkách?
CAS jsi měnil ?

Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 20.03.2015, 08:05
od kenivruh
Zmes na volnobeh po zahriati ste merali? AAC uplne odpoj, aby si vedel na 100% ze to nieje nim. Takisto odpoj vahu.

Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 20.03.2015, 10:03
od Lubo200sx
Cievky vymenene,aac odpojene vahu ked odpojim zdochne.

Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 20.03.2015, 10:10
od raddy
je to podla vsetkeho v kabelazi k cievke...

Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 20.03.2015, 14:02
od Grassell
To by prece nesla porad a ne jen pri ohrati. Jakej je tlak na tom valci kdyz to ohrejete. Predpokladam ze svicku jste taky zkouseli menit.

Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 20.03.2015, 14:34
od raddy
odpojenie cievky na teplom motore na 4.valci nic nezmeni,cize je to cievkou. ina funkcna cievka sa sprava rovnako,ako aj kabelaz. cize mi z toho vychadza kabelaz od ecu po motor. je to divne,ze za studena to ide,ako aj pri jazde. kompresia je rovnaka ako na ostatnych valcoch,volnobezne otacky a aac su ok,predzapal je ok,tps je ok.

Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 20.03.2015, 15:45
od blázen
co PWT? je blízko svodů...

Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 20.03.2015, 21:37
od Lubo200sx
PWT nemam druhy cize toto nemozem vylucit ale ak by bol niekto taky a vysvetlil mi presne ako premerat kabelaz od 4 cievky po ecu bol by som velmi vdacny :)

Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET

Napsal: 20.03.2015, 22:39
od tvrdas0
PWT vyhod, sprav to vag cievky a mas po probleme. Je to dlhodoba a najlepsia investicia co sa tyka zapalovania, mne to tak obmenilo zmes ze musim ist na preladenie. Moze to byt fakt prave to PWT ked sa to zohreje, mne to tak robila jedna cievka ze prestala ist ked sa zohrial motor ale vravim problemi so seriovymi cievkami a PWT sa vyriesili jednoducho -> VAG coils.