HELP ME!!!! Špatné tlaky

Uživatelský avatar
Jebass
user
Příspěvky: 219
Registrován: 01.05.2010, 19:14
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

HELP ME!!!! Špatné tlaky

Příspěvek od Jebass » 16.02.2011, 17:02

Mám velkej problém jsem blbej a nevím co s tím,jak k.k.t hledám měsíc měřák na komprese,když už seženu tak zjistím že na dvou válcích u kabiny a vedle něj nedokážu naměřit vůbec nic měřák se ani nehne,na prvních 2 za studena jelikož to nedokážu ohřát jsem naměřil 8 a 7,5,ale co s těma druhejma jestli to nějako jde zjistit aby nemusel motor ven,nechce se mi ho tahat,všechny rady ocením.děkuju pro upřesnění jde o CA18DET a specialně pro ty který říkaj tlaky jsou malý jo jsou ale to neznamená že druhý dva valce jsou na nule komprese ŽÁDNÁ to chci vysvětlit.
Naposledy upravil(a) Jebass dne 16.02.2011, 18:08, celkem upraveno 3 x.
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP ME!!!!PLEASE

Příspěvek od Mirek » 16.02.2011, 17:06

se obavam ze ten motor je KO s takovyma tlakama.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Aku
user
Příspěvky: 508
Registrován: 28.11.2010, 22:14
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP ME!!!!PLEASE

Příspěvek od Aku » 16.02.2011, 17:48

souhlasim z mirkem....
200sx s13 sold,Eclipse 2g. sold,e36 sold,impreza gt sold,impreza wrx batoh sold,impreza wrx sold,impreza wrx sti sold,impreza gc8 sti sold,celica gt4 185 sold,e36 sold,eclipse gsx 1g. sold,lanevo 6 akt.,corolla e11 4x4 akt.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP ME!!!!PLEASE

Příspěvek od Mirek » 16.02.2011, 18:06

ja to vzdavam, zkuste to nekdo jinej :D
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP ME!!!!PLEASE

Příspěvek od MYSAK » 16.02.2011, 18:08

Tak to asi jedine ze bys byl gynekolog. ten prej dokaze udelat generalku pres vejfuk 8) mimochodem nazev tematu si zvolil fakt vystiznej, mozna by nebylo od veci u toho taky zapremejslet

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP ME!!!!PLEASE

Příspěvek od Fizzbiker » 16.02.2011, 18:42

nulova komprese je snad jen kdyz nemas pist, nicmene crcni do valce trochu oleje to by ti melo "utesnit" spodek pokud je tam problem a slo by to zmerit...

jinak souhlasim s klukama.... motor vypada naprd.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP ME!!!!PLEASE

Příspěvek od Trinom » 16.02.2011, 19:00

BTW, komu se doma válí ten ansábl na měření tlaků? Rád bych to na birdovi taky změřil, abych věděl, jak na tom jsem.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP ME!!!!PLEASE

Příspěvek od Mirek » 16.02.2011, 19:05

no me se doma nevali, ale na chate ho mam...muzu ho vzit do brna 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP ME!!!!PLEASE

Příspěvek od sejkora » 16.02.2011, 19:07

Trinom píše:BTW, komu se doma válí ten ansábl na měření tlaků? Rád bych to na birdovi taky změřil, abych věděl, jak na tom jsem.
vem svicku, vybrakuj ji navar na ni ventilek a zapoj manometer:-)
Bez auta...

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP ME!!!!PLEASE

Příspěvek od Trinom » 16.02.2011, 19:34

to zní jednoduše, to si udělám.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP ME!!!!PLEASE

Příspěvek od sejkora » 16.02.2011, 19:39

Trinom píše:to zní jednoduše, to si udělám.
ale musis mit teda manometer aspon do 12 baru :)
Bez auta...

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: HELP ME!!!!PLEASE

Příspěvek od Woyta » 16.02.2011, 19:45

Jak znam toma tak bude mit cidlo elektronicke.
A bude si na booku hezky kreslit graf.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP ME!!!!PLEASE

Příspěvek od sejkora » 16.02.2011, 19:48

Woyta píše:Jak znam toma tak bude mit cidlo elektronicke.
A bude si na booku hezky kreslit graf.
tak to jde udelat taky, staci nejaky cidlo na tlak, pak staci napsat program a zkalibrovat z manometrem kde si treba udelas kalibraci na trech, sesti, deviti a dvanacti barech podle odporu cidla zadas to do programu a pak podle odporu z cidla ti to program prevede na bary :)
Bez auta...

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP ME!!!!PLEASE

Příspěvek od Trinom » 16.02.2011, 19:51

Vzhledem k tomu, že mám čidlo na tlak oleje už zkalibrovaný, tak to není zlej nápad. Jen ho tam asi bez hadičky nedostanu.


//Tak ne. Teď jsem si uvědomil, že měří jen do nějakých 7,5 baru. To v pérdeli.

Jen je otázka na jaký tlaky se dostanu s kompresním poměrem 8,5:1.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP ME!!!!PLEASE

Příspěvek od kenivruh » 17.02.2011, 08:13

Standard podla manualu je 11.77 baru. Takze urcite tlakomere aspon do 12 barov.

Ked nema tlaky na tych zadnych dvoch valcoch tak to bude asi tesnenie medzi tymi valcami (uteka potom vzduch z jedneho do druheho).

@Trinom: Ake cidlo na tlak pouzivas? Co som pozeral elektricke cidla su drahe jak svin.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů