Problem s dodavkou paliva

Odpovědět
DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Problem s dodavkou paliva

Příspěvek od DOOlittle »

mam otazku.. Je v s13 nejake cidlo, ktore moze sposobovat, ze sa pri jazde samovolne vypne palivove cerpadlo? Mam s13 a v nej nainstalovane nove palivove cerpadlo. Pri jazde sa samovone vypne a potom auto prestane ist. Po chvili ked sa pokusam startovat o5 zacne fungovat. Mate niekto nejaky napad co to moze sposobovat? povodne palivove cerpadlo robilo to iste.... takze otazka znie ci je v aute nejake spinacie rele ktore moze robit problemy, pripande nejaky iny prvok? dakujem
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s dodavkou paliva

Příspěvek od Bart34 »

Mozna prilis vysoky tlak v palivove casti? Jen takovej napad, mozna blbej.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Problem s dodavkou paliva

Příspěvek od raziel »

hmm to byl nejspíš fakt blbej nápad...
otázka hlavní je-když ti to auto vypne, jde ti to nastartovat ihned potom bez problémů?? nebo s tím bojuješ? a jestli ti to nejde nastartovat po selhání, tak když otočíš klíčkem do polohy - sepne ti pumpa a vypne se po pěti sekundách nebo ne a cvaká to, bzučí to jak chce atd..?
stává se to když ECU začne být na své cestě nebo máš suché spoje uvnitř... (vibrace v autě někdy umí věci...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s dodavkou paliva

Příspěvek od blázen »

Stalo se mi to kdysi.. Později bylo nutné vyměnit čerpadlo
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s dodavkou paliva

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Když mě vypla dodávka paliva tak jsem šel po kabelech a podle schématu EF EC-8 (starana 130/881) a našel vystříhaný alarm za jehož vystříhání bych lámal ruce. To schéma je strašně jednoduché v druhé poloze klíčku jde na silovou část relé 12V a ECU sepne na 5s ovládací obvod a pak vypne pokud nenastartuješ. když nastartuješ tak je na ovládacím okruhu od ECU stálých 12V tedy relé sepne silový obvod a na pumpě je 12V pokud není tak může být chyba v relé (jednoduše na zkoušu napojit na tvrdo jestli se samo po zahřátí nevyhazuje) a zkusit, pokud poběží jestli ne tak je špatný signál z ECU a to může být jednotkou kabelem nebo jako u mě alarmem. víc mě zatím nenapadá.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s dodavkou paliva

Příspěvek od Lefa »

koukni taky na pojistku od palivovy pumpy, je vedle baterky pod tou krytkou cernou, taky se mi stavalo ze sem mel spatnej kontakt na ty pojistce a obcas me to zdechlo pri jizde
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Re: Problem s dodavkou paliva

Příspěvek od DOOlittle »

poistka palivoveho cerpadla je v poriadku. ked to vzpne, tak sa chvilu neda nastartovat - nejde palivove cerpadlo. potom yase po chvili ide. Moze to byt nejake rele? ak, tak ktore?
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s dodavkou paliva

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Chlape já ačkoli nejsem elektrikář a elektrice nad nutné věci neholduju tak v tomhle se dá vyznat a které relé je na co a jaké piny by se měli propojit najdeš. Za jedno máš manuál kde si najdeš část s palivovou soustavou tam je i obrázek které relé to je pak je to napsané na krabičce skříňky kde jsou relé a když se podíváš na schéma na daném relátku tak uvidíš co se má propojit. Tohle je vážně jednoduché a hodně intuitivní.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Odpovědět