Poměr diferenciálu + převodové poměry CA18 DET převodovky

Zamčeno
bmwm3
user
Příspěvky: 42
Registrován: 07.01.2010, 12:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Poměr diferenciálu + převodové poměry CA18 DET převodovky

Příspěvek od bmwm3 » 20.01.2010, 10:41

Sorry, že zakládám zase nový Topic.
Pročítal jsem toto fórum, kterak i zahraniční fora a dočetl jsem se, že se na S13 dělalo víc poměrů diferenciálu, je to pravda?
Někdo ve FAQ tady psal, že pro Evropu pouze jeden poměr.
Můžete mi prosím někdo osvětlit, jak to teda je?
Popř. jestli jsou záměný dify z S12, či S14
A když už jsme teda u toho, jaký poměr mají Evropské S13 a jaké všechny se dají sehnat, pokud se teda sehnat vůbec dají.

Jo a ještě prosím jestli někdo náhodou nemá poměry originální skříně na CA18DET


Díky moc
Michal

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Poměr diferenciálu + převodové poměry CA18 DET převodovky

Příspěvek od vrtas » 20.01.2010, 11:16

Převodovka u CA:
1. 3.592
2. 2.057
3. 1.361
4. 1.000
OD 0.821
R. 3.657
Final 3.916

Nevim jestli jsou diffy záměnný z s12, ale z s14 určitě. Ale proč to dělat když diff z manuálu má poměr 3.692 a z automatu 3.916.
Japonský 180sx maj snad 4.08 mam pocit a rb20det skyline 4.3

bmwm3
user
Příspěvky: 42
Registrován: 07.01.2010, 12:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poměr diferenciálu + převodové poměry CA18 DET převodovky

Příspěvek od bmwm3 » 20.01.2010, 11:42

vrtas píše:Převodovka u CA:
1. 3.592
2. 2.057
3. 1.361
4. 1.000
OD 0.821
R. 3.657
Final 3.916

Nevim jestli jsou diffy záměnný z s12, ale z s14 určitě. Ale proč to dělat když diff z manuálu má poměr 3.692 a z automatu 3.916.
Japonský 180sx maj snad 4.08 mam pocit a rb20det skyline 4.3
Moc díky.
Abych to dobře pochopil, manuál, co máš třeba Ty má poměr 3,692, zatímco automat má poměr 3,916?
Díky
Michal

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Poměr diferenciálu + převodové poměry CA18 DET převodovky

Příspěvek od Martin_534 » 20.01.2010, 11:50

s13 diferák r200 eu verze má 3.916 o automat verzi manuál nic nezmiňuje
s14 diferák r200v má 3.692 s manuálem a 3.916 s automatem

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Poměr diferenciálu + převodové poměry CA18 DET převodovky

Příspěvek od vrtas » 20.01.2010, 11:51

Jojo, manuál má 3.6 a automat 3.9.
Já mám teď poměr diffu 4.363, ale moc se mi to nezdá. Tak buď budu dávat 4.08 a nebo 3.9, kterejch tu mam dost.
Moje s14 ze který mam SRko měla 3.6 :)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Poměr diferenciálu + převodové poměry CA18 DET převodovky

Příspěvek od Mirek » 20.01.2010, 11:52

funkce hledat...resilo se to..zamykam...
forum/viewtopic.php?f=146&t=10264&hilit=staly+prevod
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů