N/A svody na CA18DET

bmwm3
user
Příspěvky: 42
Registrován: 07.01.2010, 12:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

N/A svody na CA18DET

Příspěvek od bmwm3 » 07.01.2010, 13:34

Ahoj,
Nevíte někdo jestli na Cáčko nepasujou nějaký (atmosférický) neturbový svody?
Díky
Michal

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: N/A svody na CA18DET

Příspěvek od kenivruh » 07.01.2010, 13:35

bmwm3 píše:Ahoj,
Nevíte někdo jestli na Cáčko nepasujou nějaký (atmosférický) neturbový svody?
Díky
Michal
Zvody pre CA18DET na ktorych nieje turbo ale priamo vyfuk su atmosfericke zvody :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: N/A svody na CA18DET

Příspěvek od playdude » 07.01.2010, 13:57

kenivruh píše:
bmwm3 píše:Ahoj,
Nevíte někdo jestli na Cáčko nepasujou nějaký (atmosférický) neturbový svody?
Díky
Michal
Zvody pre CA18DET na ktorych nieje turbo ale priamo vyfuk su atmosfericke zvody :)
nepoucuj radsej porad :)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: N/A svody na CA18DET

Příspěvek od Mirek » 07.01.2010, 14:07

a co treba zkusit svody z CA18DE?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

bmwm3
user
Příspěvky: 42
Registrován: 07.01.2010, 12:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: N/A svody na CA18DET

Příspěvek od bmwm3 » 07.01.2010, 14:18

Takže když nechci turbo, stačí ho tam prostě nedat a zaslepit svody?
CA18DE existuje?
Co to je za motor? Nemontoval jsem náhodou jen příčně?

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: N/A svody na CA18DET

Příspěvek od Mirek » 07.01.2010, 14:42

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_CA_engine#CA18DE
Montoval se jen napric. K cemu je vubec potrebujes?
Jako jestli cekas ze sundas z CA18DET turbo a ono to bude fungovat jako atmosfera tak preju hodne stesti 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: N/A svody na CA18DET

Příspěvek od Lefa » 07.01.2010, 16:17

to sou zase napady, asi to s turbem moc chlasta :roll:
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: N/A svody na CA18DET

Příspěvek od vrtas » 07.01.2010, 16:25

CA18DE byl i podélně :wink:
Jednou sem viděl jak byla řešená přestavba CA18DET na bez turba.. docela prasácky to bylo udělaný..

bmwm3
user
Příspěvky: 42
Registrován: 07.01.2010, 12:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: N/A svody na CA18DET

Příspěvek od bmwm3 » 07.01.2010, 16:29

Mirek píše:http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_CA_engine#CA18DE
Montoval se jen napric. K cemu je vubec potrebujes?
Jako jestli cekas ze sundas z CA18DET turbo a ono to bude fungovat jako atmosfera tak preju hodne stesti 8)
Lefa píše:to sou zase napady, asi to s turbem moc chlasta :roll:
Dobrý, zase se do mě nepouštějte...
Jen jsem se ptal, jestli se dají sehnat svody, který jsou atmosférický a jdou na CA18DET. To že mám 2 příspěvky neznamená, že jsem totální guma ...

Rád bych turbo nahradil kompresorem, proto se ptám..

Čili Sunny, nebo si nechat vyrobit ...

Díky

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: N/A svody na CA18DET

Příspěvek od Mirek » 07.01.2010, 16:44

ja se do nikoho nepoustim, ptal jsem se jen na co to mas ;)

Volil bych svody ze sunny, kentoya by mohl napsat jestli jsou uplne stejne priruby svody/hlava u DE a DET. Jen si nejsem jistej jestli budou splnovat pozadavky preplnovaneho motoru. Pokud chces pouzit kompresor, mozna by bylo lepsi koupit z ebay nerezove turbo svody a prirubu pro turbinu jednoduse prevarit na tu trojcipou vyfukovou.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

bmwm3
user
Příspěvky: 42
Registrován: 07.01.2010, 12:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: N/A svody na CA18DET

Příspěvek od bmwm3 » 07.01.2010, 16:54

Mirek píše:ja se do nikoho nepoustim, ptal jsem se jen na co to mas ;)

Volil bych svody ze sunny, kentoya by mohl napsat jestli jsou uplne stejne priruby svody/hlava u DE a DET. Jen si nejsem jistej jestli budou splnovat pozadavky preplnovaneho motoru. Pokud chces pouzit kompresor, mozna by bylo lepsi koupit z ebay nerezove turbo svody a prirubu pro turbinu jednoduse prevarit na tu trojcipou vyfukovou.
No, to asi bude nejlepší..
Taky bych potřeboval, aby se to mimo boost nějak vyplachovalo, apod.
Na druhou stranu, aby se to při 1-1,2Bar nemuselo rvát s výfukem..
Asi máš pravdu, nejlepší varianta bude použít origo, turbo vynechat a vyrobit přírubu..
Děkuji za radu..
Michal

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: N/A svody na CA18DET

Příspěvek od Design » 07.01.2010, 19:16

Se rozepiš vic co s tim autem planuješ.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

bmwm3
user
Příspěvky: 42
Registrován: 07.01.2010, 12:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: N/A svody na CA18DET

Příspěvek od bmwm3 » 07.01.2010, 20:33

V podstatě nic neplánuju, jenom bych chtěl kompresor místo turba kvůli rychlejší reakci na plyn a spodku...

Uživatelský avatar
maca9
user
Příspěvky: 1700
Registrován: 22.03.2008, 23:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: N/A svody na CA18DET

Příspěvek od maca9 » 07.01.2010, 21:27

takze letos uz budes v CDS jezdit a ne soudcovat :D
Obrázek

bmwm3
user
Příspěvky: 42
Registrován: 07.01.2010, 12:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: N/A svody na CA18DET

Příspěvek od bmwm3 » 07.01.2010, 21:49

maca9 píše:takze letos uz budes v CDS jezdit a ne soudcovat :D
To nevím, nic není jistý, víš jak to je...
M

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů