Podtlakové hadice a zapojení MBC

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od jetoboy » 26.03.2009, 08:07

Zdar kluci,mám pár otázek,pořídil sem pár věcí,budík tlak turba, MBC a podtlakové hadice.Je dobře že budík ukazuje -0,5?nevim si rady se zapojením MBC,našel sem tu obrázek od kenivruha,ale vůbec nevím jak na to.Potřeboval bych to vysvětlit nějak prakticky... :roll: Mám docela zmatek s podtlakovejma hadicema a mám jich tam docela málo.3 hadičky mi vedou do něčeho pod tu jednotku zapal. tranzistorů a pak vede jedna ze zadu eccs tam mám T-čko a do BOWu.Má to tak byt?A koupil sem podtlak. hadici 6,3 mm.Bude to něčemu vadit,když to vyměním??Díky za odpověď. 8)
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od jetoboy » 26.03.2009, 08:13

Jo a ještě,jak se dostat z motorového prostoru dovnitř??Našel sem tu,že by tam měli být 2 prázdný průchodky,ale nic sem nenašel.Vím jen o té co vede mezi blatníkem a dveřmi.Můžete prosím poradit??
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od kenivruh » 26.03.2009, 08:34

Budik ti ukazuje -0.5 kedy? Na volnobeh?

MBC zapojis lahko. Ak mas seriove turbo tak ti ide kratka cierna hadicka z turba do aktuatora WG. Tu rozrezes na pol (alebo si das dve nove hadicky) jednu hadicku zapojis na turbo a spodok MBC, druhu hadicku zapojis na bok MBC a aktuator turba.

Do kabiny viem o jednom vstupe ktory je na spolujazdcovje strane. Je tam gumena zaslepka, cca pod ABS modulom.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od kenivruh » 26.03.2009, 08:35

Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od kenivruh » 26.03.2009, 08:43

Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od jetoboy » 26.03.2009, 09:30

JJ,na volnoběh - 0,5.Já mám MBC se 3 vývody.2 naproti sobě a ten 3 dolu je když to reguluju.Musim ten třetí vývod zaslepit???Tu takou pokroucenou hadici,rozříznu a napojím MBC...
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od kenivruh » 26.03.2009, 11:01

Ayy konkretne mbc mas? Tych -0.5 na volnobeh je ok (je tam podtlak preto minus).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od jetoboy » 26.03.2009, 15:20

ze saabtuningu.
Přílohy
boost.jpg
boost.jpg (2.1 KiB) Zobrazeno 7301 x
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od kenivruh » 27.03.2009, 08:38

Ked dobre pozeram a je tam aj vstup odspodu (na obrakzu to nieje vidno), tak je to asi MBC na dve turba. Cize ten jeden bocny zaslepit. Skus ho uplne povolit a prefuknut odspodu, mal by ti vychadzat vzduch z tych bocnych konektorov (to len pre kontrolu ci je to klasicky MBC :) ).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od jetoboy » 27.03.2009, 09:28

Je to tak,ten spodní je regulační a 2 přívodní.Jakej jde do wastegate?Ten zespod??
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od kenivruh » 27.03.2009, 14:32

jetoboy píše:Je to tak,ten spodní je regulační a 2 přívodní.Jakej jde do wastegate?Ten zespod??
Dva privodne jeden regulacny? Nieje to skor naopak? Pozeral si ten obrazok hore? Skusal si povolit uplne MBC a fukat do otvorov?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od vrtas » 27.03.2009, 14:50

Když už se to tu rozebírá, chtěl bych se tu zeptat na zapojení EBC abych nezakládal téma.
Kam co a jak zapíchnout?
Dost mě mate ta elektrika. Jsem prostě antitalent..4,5m kabelů je na mně moc :mrgreen:
Je to starej Apexi AVC-R
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Díky
EDIT: Jo a je to na s14 SRko

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od pablo » 27.03.2009, 16:03

co potrebujes jeden vystup ze selenoidu do wastgate jeden do sana a to ten dalsi co tam mas ten na fpr a do krabicky

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od vrtas » 27.03.2009, 16:15

Mně jde spíš o tu elektriku a o ten černej šmejd od densa :)
Ale kdyby někdo věděl jak přesně mám zapojit ty vývody ze solenoidu, budu jen rád 8)

Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od J3tb0Y » 28.03.2009, 14:30

mam ho tiez ked budem mat cas tak ti to mozem pofotit najskor zajtra mam aj manual k tomu ale mamto vytlacene a nemam to de oskenovat momentalne
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů