Příspěvek
od Kentoya » 20.06.2009, 11:27
tohle jsem napsal poprvé.........a jinak k těm cenám na co to vyjde, jak tu psal tuším blázen, tak počítej dalších minimálně 50 na jednotku s nalazením, seriová je na výkony nad 300hp dle mého názoru zdela na velký kulový, ale opět jsou zde lidi kteří budou tvrdit že to není pravda, ale zatím jsem neviděl jet CA motor lépe jako můj na seriové jednotce, to ale neznamená že takový motor není, jen tvrdím že seriová jednotka je nad 300hp naprd
tohle podruhé..............netvrdím že neexistují CA motory se seriovou jednotkou nad 300hp, jen tvrdím že je nesmysl to ze seriové jednotky, která je pomalá, ždímat, a dále tvrdím že u nás v celém bývalém československu jsem neviděl S13 s motorem se seriovou jednotkou která by jela rychleji jako moje (ale možná tu je)
a zde je tvoje odpoved.............kentoya, ty si zase napisal kopec ko pardnom hluposti.... a ja som videl s13 so seriovou ecu, seriovymi vstrekmi a seriovou downpipe ktora mala vykon 320k a bolo to vdaka tvojim zazracnym rukam, ktore sa toho motora dotkly a odlahcili jeho rotacne hmoty. ty ides rozpravat ze seriova ecu je POMALA? je to absolutny nezmysel, rychlost seriovej ecu nema nic spolocne s vykonom motora a kdo ma rozum, to lahko pochopi. na seriovej ecu je mozne bez akychkolvek problemov dosiahnut minimalne 500k. pisem to len preto, aby ti nahodou niekdo neuveril. jedine co zdimas, su pekne hluposti, ktorym ani nerozumies a to s tou hranicou 300k pises naozaj presvedcivo, skoda ze je to len dalsi nezmysel. jo a aky cas na 400m si teda spravil s tou tvojou najrychlejsou seriovou ecu v ceskoslovensku? bolo to aspon tolko co ta zelena s13 od galanty v piestanoch? a este by si nam mohol prezradit, ze kdo ti naladil tu najrychlejsiu ecu, s tym special motorom tam mas urcite moc speci cip...
ve které se do mě navážíš, opět se snažíš udělat debila nebo co a přitom každý kdo umí naladit motor ti poví že jednotka je pomalá, a ty jsi jediný tutan snad na celém světě který tvrdí opak, promin ale v tomhle opravdu dávám zapravdu všem proti jednomu s máslem na hlavě a nalad si ji třeba na 1000 koní, nebo na 2000 koní, nebo pomocí té jednotky řid raketu, stejně budeš jediný proti zbytku, dále píšeš že tebou nalazené či upravené jednotky fungují, pokud vím tak možná jedna jediná a to ta tvoje nikomu jinému ty přepočtené jednotky nejedou ani na 200 koní, a to si netahám z paty, ti lidi potom chodí za mnou co s tím a já jim tam vracím s2 a seriové vstřiky aby jim to jelo, tak nefrajeř že to umíš, když se ti to podařilo maximálně jen jednou, až v tom budeš profík a uděláš jich aspon 20 a všechny budou fungovat, tak smejnu, ted se jen do mě navážíš, a to jen proto že jsem to napsal já, napsat to někdo jiný tak jsi skoro v klidu, a "že kdo ti naladil tvoji nejrychlejší ecu" no nevím jestli si myslel tu tvoji přepočtenou s3 která za 1) podporovala žravost auta a spotřeba byla nad 16 a přitom to detonovalo od 0,7 bar, ted tam mám s2, spotřeba 12 a nedetonuje ani při 1 bar, co k tomu chceš napsat, že to umíš, jestli podle toho jak mi to jelo to můžu potvrdit tak ano potvrzuji umíš přepsat jednotku tak že to auto je rádo že jede, kurva prober se protože to za prvé umíš maximálně nějak přepsat a za druhé všem co umí ladit programovatelné jednotky jsi pro smích a vůbec už na tvoje nesmysly ohledně špičkovosti seriové ecu nereagují protože je to horší jako srážka s vlakem se o tom s tebou bavit
a v tomhle threadu už na tebe seru, napsal jsem co jsem napsal, to co jsem napsal o ecu z s13 za tím si stojím není vhodná pro výkony nad 300hp a basta a co jsem napsal o tvém lazení to si prostě myslím a nedivil bych se kdyby to byla pravda, dále tvrdím že neumíš číst a klidně piš at se ti co umí ladit zasmějí já už se zasmál