-
Erso33
- user
- Příspěvky: 427
- Registrován: 06.08.2012, 19:43
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Erso33 » 16.01.2014, 08:40
ta vyska je nepodstatna islo mi len model (tvar) tesnenia a jeho cislo
no s tymy dierami pri dalsich valcoch zas zmensim prietok pri 4tom valci ktori treba najviac chladit... to by sa mohlo nakoniec ukazat ako velky problem ne? na nieco ich tam nerobili...
Dik za reakciu ale ten link mi nejde otvorit...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
-
blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 18.01.2014, 11:09
stěma dírama opatrně,dodržel bych díry podle originálu od nissan
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
-
Kentoya
- user
- Příspěvky: 6609
- Registrován: 10.09.2005, 21:12
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od Kentoya » 18.01.2014, 17:33
žádný díry nelisuj
proboha ani jednu jedinou
nejhůř chlazený je 4 válec včetně hlavy nad ním
a právě proto jsou díry na vodu z bloku do hlavy jen nad 4 válcem všude, u ostatních méně
ale pokud ti nevadí, že ti motor shoří, vylisuj všechny
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů