turbo a ihlickove loziska

Uživatelský avatar
jabyss13
user
Příspěvky: 36
Registrován: 27.05.2010, 21:46
Bydliště: SK POLTAR

turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od jabyss13 » 07.10.2010, 20:21

caute kedze som rozobral motor tak to už urobim jak sa ma. Turbo by chcelo iba pretesnit je tam len radialna vola do 1mm nedymilo nestrkotalo. Volal som do jedneho servisu a dal otazku na turbo s ihl.loziskami bolo my povedane ze su to jednorazovky a zdaleka nevydrzia to co klzne a to ich maju v ponuke! Tak co ted lidi?
SK POLTAR

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od raziel » 11.10.2010, 17:23

?? WTF??
jehličkové ložiska? jakože T25ka z s13? ta má snad kluzné ložisko - tj. sleeve bearing .. nebo to myslíš jinak? (je to zajimave formulovane ta veta :D :D
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od Woyta » 11.10.2010, 17:53

Pta se na rozdil mezi klasickym skluznym ktere jde zrepasovat a kulickovym/jehlickovym ktere sice asi nejde zrepasovat ale zase se roztaci rychleji a vydrzi dele.
BTW pokud si nechas udelat kvalitni repas turba s kluznym (vyvazeni atd. Ne jen repas sadu za 1500) tak te to vyjde na 6-9k. za to uz sezenes nejake kulickove v dobrem stavu.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
jabyss13
user
Příspěvky: 36
Registrován: 27.05.2010, 21:46
Bydliště: SK POLTAR

Re: turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od jabyss13 » 11.10.2010, 21:34

ja som to myslel tak ze dam do s13 turbo s ihlickovymy loziskamy. Tchnyk povedal ze su to turba na sutaze a ze nevydrzia to co klzne. Tak som mu nechal moje stare a doplatil 650 eur a mam nove je to vela?
SK POLTAR

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od raziel » 11.10.2010, 22:46

UAA:D ted jsem z toho jeste jelen vice.. Woyta jak spravne rekl, kulickove loziska se roztaci rychleji.. ale jak ctu jabysuv prispevek tak Ti technik rikal, ze kulickove vydrzi mene nez kluzne? ! to je dobra hovadina... ptz kulickove jsou v podstate dalsi generace a vydrzi daleko vice nez kluzne... plus odpada ti potreba nechat auto bezet po rozpaleni nez ho vypnes atd.. pak dava daleko lepsi kontrolu vule a rotace hridele atd...
a 650 ecek za standard T25ku (jeslti je teda aspon zbrusu nova)? cena by tak zhruba souhlasila za uplne nove no.... ta origo T25 v BB verzi stejne neni (kulickove) .. zacina to tusim na T25G modelu (AR.80 / AR64 ) a to bys musel uz poupravit sem tam neco na motoru ptz to fouka vic vzduchu uz...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
jabyss13
user
Příspěvky: 36
Registrován: 27.05.2010, 21:46
Bydliště: SK POLTAR

Re: turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od jabyss13 » 12.10.2010, 21:21

raziel píše:UAA:D ted jsem z toho jeste jelen vice.. Woyta jak spravne rekl, kulickove loziska se roztaci rychleji.. ale jak ctu jabysuv prispevek tak Ti technik rikal, ze kulickove vydrzi mene nez kluzne? ! to je dobra hovadina... ptz kulickove jsou v podstate dalsi generace a vydrzi daleko vice nez kluzne... plus odpada ti potreba nechat auto bezet po rozpaleni nez ho vypnes atd.. pak dava daleko lepsi kontrolu vule a rotace hridele atd...
a 650 ecek za standard T25ku (jeslti je teda aspon zbrusu nova)? cena by tak zhruba souhlasila za uplne nove no.... ta origo T25 v BB verzi stejne neni (kulickove) .. zacina to tusim na T25G modelu (AR.80 / AR64 ) a to bys musel uz poupravit sem tam neco na motoru ptz to fouka vic vzduchu uz...
turbo je uplne nove T25 no uz je to tak a ja som to myslel ze dam ine s ihl. loz. lenze ma tlacil čas dnes som potreboval mat auto hotove a uz bezi tak dik ale jeden problem mam asi dade pusta hadica alebo IC natlaci to 0,7 bar a tlak ide dole /mozno nove tema navrhnite/
SK POLTAR

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od Woyta » 12.10.2010, 21:26

0,7bar je seriovy tlak.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
jabyss13
user
Příspěvky: 36
Registrován: 27.05.2010, 21:46
Bydliště: SK POLTAR

Re: turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od jabyss13 » 12.10.2010, 21:34

Woyta píše:0,7bar je seriovy tlak.
ja viem ale vysvetlim napr. na trojke pridavam pri 3700cca zacne tlacit 0,4bar pri 5000 ma plny 0,7bar a potom zacne klesat co som mal sx predtym tak to nerobilo a bola to seria
SK POLTAR

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od kenivruh » 13.10.2010, 08:24

1. ten nabeh tlaku mas na T25 uplne zly, T25 ma mat plny tlak vyrazne pod 4000 otacok (neviem presne, nikdy som nemal novu T25)
2. T25 nikdy neudrzi tlak az do max otacok, mam pocit ze v serii uz od 5500 zacina stracat

Odpoj hadicku do WG a OPATRNE skus ako to ide bez regulacie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od blázen » 13.10.2010, 09:07

presne tak 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
jabyss13
user
Příspěvky: 36
Registrován: 27.05.2010, 21:46
Bydliště: SK POLTAR

Re: turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od jabyss13 » 13.10.2010, 15:30

blázen píše:presne tak 8)
jak budem mat cas tak skusim a este jadna vec pred tym som to neskusal ale 15cm za vyfukom neudrzis ruku po kludnej 10minutovej jazde take horuce plyny idu von vyfuk som nerozoberal neviem ci je kat prebyty ci nie rezonator tam nieje preto ma napadlo ci nieje upchaty kat a tym sa tlakuje vyfuk co si myslim ze brani potom roztoceniu turba a preto je aj nabeh taky zly
SK POLTAR

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od kenivruh » 13.10.2010, 16:36

Predzapal mas ok? Daj si do popisu odkial si. Kat vyhod a daj ruru. Predava sa aj tuto na fore nejaka.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od Kentoya » 13.10.2010, 16:41

bez hádek

ad raziel najdi mi prosím přesně vyhodnocení kde bude jasně uvedeno že kuličkové ložisko vydrží více jak kluzné

pokud nám ve strojírenství profesor nekecal, a výsledky měření neukázaly nesmysl, tak vždy kluzné ložisko vydrželo víc, jak otáček, tak zátěž, tak stranový tlak

ale jsem přes 20 let po škole a možná se něco změnilo, možná lepší materiály, možná zkreslená studie

ale opravdu nemám potřebu se hádat, jen bych rád poznal co je pravda a co hovadina

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od blázen » 13.10.2010, 17:26

tak roztoč kluzné na stejné otáčky jako kuličkové a uvidíš,co vydrží víc :D
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: turbo a ihlickove loziska

Příspěvek od Woyta » 13.10.2010, 17:32

Ono asi zalezi za jakych podminek a pro jake aplikace.
Jehlicky snesou docela hodne.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti