N/A svody na CA18DET
N/A svody na CA18DET
Ahoj,
Nevíte někdo jestli na Cáčko nepasujou nějaký (atmosférický) neturbový svody?
Díky
Michal
Nevíte někdo jestli na Cáčko nepasujou nějaký (atmosférický) neturbový svody?
Díky
Michal
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: N/A svody na CA18DET
Zvody pre CA18DET na ktorych nieje turbo ale priamo vyfuk su atmosfericke zvodybmwm3 píše:Ahoj,
Nevíte někdo jestli na Cáčko nepasujou nějaký (atmosférický) neturbový svody?
Díky
Michal
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: N/A svody na CA18DET
nepoucuj radsej poradkenivruh píše:Zvody pre CA18DET na ktorych nieje turbo ale priamo vyfuk su atmosfericke zvodybmwm3 píše:Ahoj,
Nevíte někdo jestli na Cáčko nepasujou nějaký (atmosférický) neturbový svody?
Díky
Michal
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: N/A svody na CA18DET
a co treba zkusit svody z CA18DE?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: N/A svody na CA18DET
Takže když nechci turbo, stačí ho tam prostě nedat a zaslepit svody?
CA18DE existuje?
Co to je za motor? Nemontoval jsem náhodou jen příčně?
CA18DE existuje?
Co to je za motor? Nemontoval jsem náhodou jen příčně?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: N/A svody na CA18DET
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_CA_engine#CA18DE
Montoval se jen napric. K cemu je vubec potrebujes?
Jako jestli cekas ze sundas z CA18DET turbo a ono to bude fungovat jako atmosfera tak preju hodne stesti![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Montoval se jen napric. K cemu je vubec potrebujes?
Jako jestli cekas ze sundas z CA18DET turbo a ono to bude fungovat jako atmosfera tak preju hodne stesti
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: N/A svody na CA18DET
to sou zase napady, asi to s turbem moc chlasta ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Re: N/A svody na CA18DET
CA18DE byl i podélně
Jednou sem viděl jak byla řešená přestavba CA18DET na bez turba.. docela prasácky to bylo udělaný..
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jednou sem viděl jak byla řešená přestavba CA18DET na bez turba.. docela prasácky to bylo udělaný..
Re: N/A svody na CA18DET
Mirek píše:http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_CA_engine#CA18DE
Montoval se jen napric. K cemu je vubec potrebujes?
Jako jestli cekas ze sundas z CA18DET turbo a ono to bude fungovat jako atmosfera tak preju hodne stesti
Dobrý, zase se do mě nepouštějte...Lefa píše:to sou zase napady, asi to s turbem moc chlasta
Jen jsem se ptal, jestli se dají sehnat svody, který jsou atmosférický a jdou na CA18DET. To že mám 2 příspěvky neznamená, že jsem totální guma ...
Rád bych turbo nahradil kompresorem, proto se ptám..
Čili Sunny, nebo si nechat vyrobit ...
Díky
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: N/A svody na CA18DET
ja se do nikoho nepoustim, ptal jsem se jen na co to mas ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Volil bych svody ze sunny, kentoya by mohl napsat jestli jsou uplne stejne priruby svody/hlava u DE a DET. Jen si nejsem jistej jestli budou splnovat pozadavky preplnovaneho motoru. Pokud chces pouzit kompresor, mozna by bylo lepsi koupit z ebay nerezove turbo svody a prirubu pro turbinu jednoduse prevarit na tu trojcipou vyfukovou.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Volil bych svody ze sunny, kentoya by mohl napsat jestli jsou uplne stejne priruby svody/hlava u DE a DET. Jen si nejsem jistej jestli budou splnovat pozadavky preplnovaneho motoru. Pokud chces pouzit kompresor, mozna by bylo lepsi koupit z ebay nerezove turbo svody a prirubu pro turbinu jednoduse prevarit na tu trojcipou vyfukovou.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: N/A svody na CA18DET
No, to asi bude nejlepší..Mirek píše:ja se do nikoho nepoustim, ptal jsem se jen na co to mas
Volil bych svody ze sunny, kentoya by mohl napsat jestli jsou uplne stejne priruby svody/hlava u DE a DET. Jen si nejsem jistej jestli budou splnovat pozadavky preplnovaneho motoru. Pokud chces pouzit kompresor, mozna by bylo lepsi koupit z ebay nerezove turbo svody a prirubu pro turbinu jednoduse prevarit na tu trojcipou vyfukovou.
Taky bych potřeboval, aby se to mimo boost nějak vyplachovalo, apod.
Na druhou stranu, aby se to při 1-1,2Bar nemuselo rvát s výfukem..
Asi máš pravdu, nejlepší varianta bude použít origo, turbo vynechat a vyrobit přírubu..
Děkuji za radu..
Michal
Re: N/A svody na CA18DET
Se rozepiš vic co s tim autem planuješ.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší
- SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: N/A svody na CA18DET
V podstatě nic neplánuju, jenom bych chtěl kompresor místo turba kvůli rychlejší reakci na plyn a spodku...
Re: N/A svody na CA18DET
To nevím, nic není jistý, víš jak to je...maca9 píše:takze letos uz budes v CDS jezdit a ne soudcovat
M
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů