Ochoten co nejmíňKentoya píše:hlavně napiš kolik jsi ochoten investovat, a podle toho se dá vymýšlet co dál
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ochoten co nejmíňKentoya píše:hlavně napiš kolik jsi ochoten investovat, a podle toho se dá vymýšlet co dál
nee, myslel jsem, že ho koupím se sundaným turbem, bez něj,bez svodů,bez oil a vodního čerpadla a klidně i bez ojnic a pístů. Skrátka za co nejmíň, protože jsem stejně chtěl vše měnit. Nevím kolik stojí oprava ojnic, natož kovaných. Proto jsem založil todle téma, aby mi někdo sepsal seznam nejnutnějších dílů a cen těch dílů, kde to koupit a nakonec i jak to naladit.Kentoya píše:bezturbové CA nemají chlazení pístů olejem a vývod vody a oleje pro turbo, zato ale mají lepší vačky, jinak pokud koupíš zadřenej motor, počítej s kovanýma ojnicema, vyjdou jen dvakrát tolik co oprava natažených, a jejich životnost je zcela jinde
Ale jak jinak? Zatím pořád prakticky nevím co všechno musím sehnat?blázen píše:seznam se těžko píše,pokaždé na něco zapomeneš.
chosecz píše:Takze provadim korekce, cas byl zmereny na 4.9 sec, sorry za mistake
Jinak ja ten vykon 300PS davam na seriovych vnitrnostech, po kompletni GO a nove dily. Doufam, ze to vydrzi ... to se uvidi po sezone
Pěkný čas...chosecz píše:Takze provadim korekce, cas byl zmereny na 4.9 sec, sorry za mistake
Jinak ja ten vykon 300PS davam na seriovych vnitrnostech, po kompletni GO a nove dily. Doufam, ze to vydrzi ... to se uvidi po sezone
Takže lepší koupit kované ojnice a písty, klika už není třeba? Cena je to velká, ale s tím jsem počítal, a na kolik vyjdou ty písty a ojnice?blázen píše:je třeba si uvědomit, že seriové díly v motoru byli konstruovány pro 169k ,tam je jistota,že při dobrém zacházení vydrží. pokud chceš napsat do jakého výkonu spolehlivě vydrží,to ti nikdo nepoví, rozhodně pokud chceš 300-350k nešetři a kup nové kované i písty. Ty sou zárukou odolnosti při větším namáhání.
další věcí co je třeba si uvědomit ,jsou námi používané STAGE chipy od HD, když se podíváš na stránky HD ,zjistíš pro jaký plnící tlak jakého turba sou namapovány, to znamená,že si nemůžeš libovolně použít jakýkoliv plnící tlak jen tak, je potřeba to hlídat,případně někým nechat doladit.
kovanou klikovou hřídel sem viděl u výrobců jako tomei,tuším HKS, cena je tak okolo 35-40tis za kliku,pokud se nepletu (je to dlouho,co sem na to koukal),kurz měny se mění a taky ceny prodejců..
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů