Příspěvek
od driftak » 06.08.2008, 21:39
SDRT píše:blázen píše:SDRT píše:Najjednoduchsia vymena turba pre mna je odpojit cele vyfukove potrubie od hlavy a potom pipe od cat conventora alebo kratku dumpipe a potom to cele rozoberem na stole , CA turbo je takmer nemozne rozobrat na motory bez specialnych klucov , alebo rozobrat turbo - vyfukovu cast a potom to rozobrat.
možné to je,ale je to katastrofální práce
Trva mi to tak 5- 7 hodin CA18DET.Zalezi jak sa m i chce do toho pustat.Tak isto RB20DET.
5-7 hodin?????
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ja som turbo vyberal, a vkladal uplne ine, a mal som to do max. 3 hodin. podla mna je najlepsie strcit zdvihak pod vyfuk, dvihnut si ho hore, aby som nemusel s turbom manipulovat dole, kde nemam miesto vobec. Ja som zhadzoval turbo so zvodmi, (inac dole ani nejde
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
) a odmontoval som ho od toho klbiku, co je medzi turbom a vyfukom. (ten tam zostal) ked turbo slo s5, nahodil som turbo srobikmi na klbik, zamontoval trocha, nech sa mi odtial nevytiahne, dal som zdvihak spod vyfuku prec, a uz som kyval celym turbom, (z jednej strany takmer namontovanym, da sa namontovat aj uple na ten klbik) a to potom uz ide lako na stifty. iba troska nadvihnut, cele turbo, a som tam. turbo som odmontovaval asi 4x, utrol 2 stifty z hlavy (zacali sa mi prekrucat) a zlomil kluc myslim ze 14stka je na zvody. :-D Ale je to tam. :-). Hocikedy by som siel to turbo aj vymenit, uz viem ako to ide premna najlahsie, a mam to do tych 3 hodin na 200 percent.
Mam Ca18et
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.